Pagini

duminică, 30 septembrie 2012

Schimbare de decor

O zi lunga,calda,plictisitoare de duminica.Maine incep cursurile.Am emotii mari.O sa ma intalnesc cu vreo 3 fosti colegi si o noua prietena.Sper sa fie bine si sa invat repede salile.Incep o viata noua si am de gand sa-i dau o culoare foarte frumoasa.O sa-mi colorez viata in culori vi si o sa-mi modelez personalitatea,o sa-mi dezvolt aptitudinile.O sa devin alt om,unul mai bun.Vreau sa-mi schimb si cate ceva prin camera.Am mai multe carti decat acum un an si tin foarte mult la ele.De aceea,daca iau bursa o sa-mi cumpar un corp de perete in care sa mi le asez frumos.Cele 2 rafturi montate pe perete si inventia cu cutiile de pantofi sunt depasite.Cartile mele merita ceva mai bun.Eu merit un aspect mai luminos,mai modern,mai sofisticat al camerei.
Nu imi place sa primesc lucrurile pe degeaba de aceea muncesc pentru ce imi doresc sau cel putin le primesc drept recunostinta pentru eforturile mele.Imi place mult sa citesc si vreau sa am o camera in care cartile mele sa se imbine in decor cu caietele,hainele,machiajele.Vreau o camera moderna,dar originala,care sa-mi reprezinte personalitatea.
Nu am perdele noi,dar am gasit un model elegant pe site-ul  http://www.perdele-online.ro.Sunt de culoare movulie si au un pret cat de cat accesibil:http://www.perdele-online.ro/produs/yael.De fapt modelul asta este disponibil pe mai multe culori,dar cea care imi place mie foarte mult este cea mov.Lasa sa treaca lumina prin ea,dar are si un grad de opacitate.Destul cat sa ma faca sa o cumpar daca am 80 lei in portofel.Nu ii am acum,dar,in viitor poate o sa am.Perdeaua asta ramane pe wishlist.Este primul lucru pe care l-as pune in camera pentru a-i schimba aspectul.Perdelele albe m-au plictisit,simt nevoia de ceva nou,care sa mearga cu noua viata pe care o incep,ceva care sa inspire bunadispozitie,liniste,un camin cald in care sa-mi fie drags a revin dupa o zi lunga la facultate.Cuibul in care sa ma retrag cu toate temerile mele si sperantele de viitor.
Cred ca este foarte important sa te simti bine in camera ta,sa ai cat de multa lumina vrei,un anumit decor,chiar si asezatul mobilei este o arta.Nevoia de spatiu este si ea vitala.Eu,una,sunt adepta semiintunericului,ma face sa ma simt ca acasa oriunde,intr-un cadru intim,in care pot sa desfasor orice activitate,sa fiu cu adevarat eu.
Alte modele de draperii gasiti la ready made – perdele si draperii gata confectionate.
Pentru cei care nu au carti de depozitat in camera,nu au nevoi speciale ca ale mele,am gasit tot pe site-ul acesta niste modele de cuverturi de pat foarte frumoase,in culori vii.
Mi-a atras atentia cuvertura de pat ITZA.Cu o croiala eleganta,delicata,m-a cucerit definitiv.
In patul asta as avea numai vise frumoase.Asta este sigur.
Cam atat pe ziua de azi.Sper ca v-au placut recomandarile mele.

4 comentarii:

  1. Succes pentru maine! sunt sigura ca totul va fi bine atat timp cat crezi asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si fratele meu incepe maine. Sunt entuziasmata pentru voi, de parca eu as incepe facultatea. Mult noroc! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sunt deprimata.trec printr-o perioada grea si plang ca proasta...

      Ștergere

Ai fost aici?Scrie 2 cuvinte.