Pagini

sâmbătă, 4 mai 2013

Paste fericit!




Stiu ca nu am mai scris de mult timp,imi cer scuze.Am avut niste probleme in familie si am de invatat petru primul examen,pe 6 iunie.E mai complicat.

Vreau doar sa va urez un Paste cat mai fericit.Invatati sa va iubiti familia si propria viata!
Am invatat ca exista speranta si pentru mine.Am primit 50 lei de la mama si 50 de la unchiul alcoolist si o pereche de opincute de la prietenul meu.Sunt fericita ca am facut un schimb cu Gianina si Alexandra si rafturile mele arata complete.Am 17 carti de la Adevarul,editia rosie si multe carit pe care mi le doream si abia astept sa termin cu sesiunea sa le citesc.
Momentan ma uit la Sex and the city sezon 3 si am primit ieri si cartea.E superba!:X

Mergeti diseara sa luati lumina?Eu una,abia astept!!!
Paste fericit!
Nu uitati sa zambiti!!!

2 comentarii:

  1. Ce frumos, se pare ca iepurasul a venit la tine mai devreme. Iti tin pumnii ca problemele din familie sa se rezolve si sa ai parte de sarbatori frumoase alaturi de cei dragi. Si eu astept cu nerabdare sa iau lumina, si totusi parca nu as vrea ca aceasta atmosfera de sarbatoare sa se termine. Spor la citit! ^^

    RăspundețiȘtergere
  2. Paste fericit si mult succes la examen!

    RăspundețiȘtergere

Ai fost aici?Scrie 2 cuvinte.