Pagini

duminică, 23 iunie 2013

Limba engleza deschide oportunitati

Limba engleză (engleză: English) este o limbă vest germanică care își are originile în Anglia, și care este în prezent limba maternă pentru majoritatea locuitorilor AustralieiCanadei, Commonwealth-ului Caribian, IrlandeiNoii ZeelandeRegatului Unit și Statelor Unite ale Americii (cunoscute de asemenea drept „Anglosfera”). Este o limbă folosită intensiv ca limbă secundară sau ca limbă oficială de-a lungul lumii, în special în țări din Commonwealth precum IndiaSri LankaPakistan sauAfrica de Sud, precum și în multe organizații internaționale.
Engleza modernă este denumită adeseori „lingua franca” globală. Engleza este limba dominantă pe plan internațional în domeniile comunicației, științei, afacerilor, aviației, divertismentului, radioului și diplomației. Influența Imperiului Britanic este motivul principal pentru răspândirea inițială a limbii mult dincolo de limitele Arhipelagului Britanic. În urma celui de-al doilea război mondial, influența economică și culturală crescândă a Statelor Unite a accelerat profund răspândirea acestei limbi. Într-o zi obișnuită de școală, aproximativ un miliard de oameni învață, într-o formă sau alta, limba engleză.
Cunoașterea limbii engleze este necesară pentru angajarea în anumite domenii, profesii sau ocupații. Rezultatul acestei necesități este că peste un miliard de oameni din întreaga lume vorbesc engleza măcar la un nivel de bază. Engleza este de asemenea una din cele șase limbi oficiale ale Națiunilor Unite.

Limba engleza este cea mai cunoscuta limba de pe glob si limba care deschide cele mai multe porti.
Poate ca au zis asta multi oameni inaintea mea,dar eu o spun din proprie experienta si cred foarte mult in ceea ce spun.

O limba straina atat de cunoscuta ca engleza aduce cunoscatorului multe beneficii,cum ar fi: participarea la tabere si cursuri in alta tara europeana sau chiar in Sua,lectura unor carti vehiculate pe piata de carte internationala,vizionarea de filme chiar fara subtitrare,cunoasterea si discutia cu persoane venite din tari anglofone pentru facultatile romanesti.Pe mine cel mai mult ma incanta la limba engleza faptul ca pot sa discut cu autori din Sua despre cartile lor,despre stilul de viata de acolo.Am aflat ca pot deveni book review blogger si pot primi ebookuri gratis.

Daca as fi avut posibilitati financiare as fi facut facultatea in Anglia.Mi-ar place sa vad oameni noi,locuri inedite,sa discut cu oameni si sa le aflu parerile despre viata.Cunoscand engleza am avut ocazia sa vorbesc cu oameni din Anglia,Sua,Canada,Afganistan,India si mi-am facut cativa buni prieteni.Am inceput de la o vreme sa citesc carti in engleza si sunt fericita ca am facut progrese.Imi place sa invat limbi straine si cu fiecare etapa a vietii dezvolt o alta simpatie pentru o limba straina.Am observat ca daca stiu cateva reguli de gramatica si pronuntie de engleza,pot incepe sa invat o alta limba fara sa intampin mari dificultati.Prin diferente si asemanari,datorita englezei,am inceput chiar sa invat limba rusa si coreeana.
E usor sa inveti cand iti place ceea ce faci si ai un reper de la care sa dezvolti cunostinte noi.
Sa inveti e distractiv si limba engleza chiar deschide oportunitati!

Pe langa multele cunostinte pe care le poti dobandi,pe net sunt mii de cursuri in limba engleza,tutoriale,carti,programe de elearning,jocuri,diverse platforme,limba engleza este o cerinta obligatorie la orice interviu de job.Competente fara abilitatea de a vorbi o limba atat de vehiculata ca engleza,nu au mare valoare.Capacitatea de a vorbi o limba straina denota lucruri despre o persoana care nu sunt vizibile la prima vedere: persoana are capacitatea de a crea,de a compara,de a improviza,de a se concentra,de a invata lucruri noi.

Eu am invatat limba engleza din filme,apoi am facut ore la scoala,a aparut calculatorul in viata mea si am descoperit platforme pe care am vorbit cu vorbitori nativi ca Livemocha,am gasit carti vechi in pod si am invatat singura,am vizionat filme si am ascultat muzica.Acum citesc bloguri despre carti in engleza si carti in engleza,diverse review-uri de carti si vorbesc cu autori.E simplu sa continui daca ai o baza.
Desi eu consider ca stiu o engleza de baza,mi s-a spus ca engleza mea e foarte buna.

Pe langa motivele spuse mai sus,o sa spun ceva neoficial: invata engleza pentru a nu te face de ras la facultate spunand profesorului sa scrie pe tabla numele unui englez!

Pentru cei care vor sa invete limba engleza sau sa-si imbunatateasca actualele cunostinte,va recomand cursurile de vara ale celor de la Shakespeare School.Acestia organizeaza cursuri intensive de vara adaptate nivelului de cunostinte al fiecarui cursant.Exista  Club de conversatie cu profesor nativ – English over a Cup of ICE Tea,iar cursurile de engleza sunt dezvoltate dupa tehnici noi de predare-invatare a limbii engleze.
Puteti vedea o lectie demo aici.
Shakespeare school te poate pregati pentru examene gen Cambridge,Toefl,Ielts la preturi mai mult decat accesibile.


What are you waiting for?

Come and take an english look
Take a class or read a book!

Everything it's easy when you know english
Few more steps and you are british!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai fost aici?Scrie 2 cuvinte.