Pagini

vineri, 13 mai 2016

Carti noi in biblioteca

Nu am mai scris de mult timp despre cartile pe care le-am primit si s-au strans cateva. Cateva mai multe:)

Azi am luat de la posta Metamorfoze de la Crux Publishing. O sa scriu in curand recenzia pe Goodread.
 


De pe Blogul meu de cuvinte fluturi am primit de la un concurs Valuri de viata de Lina Moaca. 19 aprilie cred.




De la biblioteca publica mi-am luat Manual de supravietuire pentru cei sensibili si Managementul carierei. Le-am citit pe tren. Sunt dragute.


Pentru ca fac schimburi de carti pe Booksharing am primit cartea O inima inteligenta. 


 

De la Dance News am primit o carte despre Nazismul de la Bruxelles de care se bucura foarte tare tati. El citeste despre regimurile secolului trecut.


Pentru ca din Kaufland nu imi cumpar doar mancare, am iesit cu carticica asta in cos. Nu am putut sa ma abtin! O sa o citesc in curand!
 

Aici am coletele pe care le-am trimis luni prin posta in urma a 5 schimburi de carti pe Booksharing.


Tot in urma unui schimb de carti am primit si cartea Gandeste cutezator. O sa o scot din tipla in curand si o sa revin cu o recenzie cand o sa am timp.
 

O seara frumoasa!
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai fost aici?Scrie 2 cuvinte.