Pagini

vineri, 7 iunie 2013

The Versatile Blogger Award :D

Multumesc Ralucai de pe blogul Ralu's book basket pentru nominalizare!


Regulile sunt:

1. Mulţumește-i persoanei care te-a nominalizat.
2. Include link-ul către blogul respectiv.
3. Selectează 15 bloggeriţe pe care le-ai descoperit recent sau pe care le urmăreşti constant.
4. Lasă un link la ultima lor postare pentru a le anunţa.
5. Spune-i persoanei care te-a nominalizat 7 lucruri despre tine.

O sa incep cu nr.5:
1.Sunt zodia capricorn,sunt incapatanata,capricioasa,nu imi place mai nimic,sunt perfectionista,am standarde inalte de la persoanele care ma inconjoara,dar cartile ma fac sa ma topesc ca o inghetata la soare.

2.Am avut o biblioteca noua pe care am dat-o afara acum vreo 3 ani si in ultimii 2 ani am avut 2 rafturi puse deasupra biroului care contineau 80% carti vechi.Din 15 august am descoperit lumea concursurilor si din ianuarie anul asta am o biblioteca noua,luata de ai mei de ziua mea cu contributia mea bineinteles si am carti de care sunt mandra si la care nu as renunta nici in ruptul capului.

3.Am facut liceul 3 ani la profil real,ultimul an la filologie.Ultimul an a fost cel mai frumos an din viata mea,am fost apreciata pentru ca citesc,pentru ca am idei si analizez lucrurile pana la esenta lor si pentru ca sunt serioasa cand am ceva de facut.Acum,la facultate nu urmez vocatia,adica Litere dar am de gand sa fac pe viitor un profil de romana franceza la distanta.

4.Imi place mult limba rusa,italiana,argentiniana si coreeana.Imi plac serialele istorice coreene si am invatat un sfert de alfabet rusesc de pe cartea tatei din clasa a 5-a.

5.Am avut ca profesoara scriitoarea Viorica Raduta,a carei carte o am si acum.In exod,nu am apucat sa o citesc pentru ca e scrisa intr-un mod incifrat,ca poezia lui Barbu si am nevoie de liniste sufleteasca si ordine in ganduri pentru a ma concentra sa o inteleg pe deplin.

6.Din clasa a 12-a am inceput sa ma schimb.Prima carte castigata pe net e Traind in stil 80/20 pe care am de gand sa o termin in seara asta si aceasta m-a ajutat sa imi descopar vocatia si sa o urmez atat cat pot momentan.

7.Imi plac cartile cu substanta,care iti dau lumea peste cap si te pun sa te gandesti ore in sir la diverse probleme umane.De aceea prefer clasicii sau cel putin carti mai vechi.Vreau sa redescopar vremuri trecute,imi plac mult anii '20,30' pana in '70.Legat de anii /70 am amintirea celor mai amuzante filme cu Louis de Funes,profesorul meu de franceza.Cu el am invatat pentru diferentele la franceza.Tot de anii '70 tine moda actuala,influenta vintage,rochiile acelea feminine,dar care nu arata tot,machiajul cu tus si ruj rosu,dermatograful.

O sa nominalizez pe:
3.Adry,Rose si Vero-http://noi2siunblog.blogspot.ro

Un comentariu:

Ai fost aici?Scrie 2 cuvinte.