Pagini

miercuri, 24 iunie 2015

La prima vedere

Am vazut-o prima data si mi-a placut. Era neagra si facea multe chestii. La lumina ii luceau marginile. Ma putea duce oriunde si imi dadea voie sa comunic cu prietenii. Era perfecta si mi-o doream!

Era prea smechera, dar nu imi permiteam sa o cumpar. Stiam ca nu e asa scumpa, dar nici pe nimic nu se vindea. Era tot ce imi doream in acel moment.

Am avut ocazia acum vreo luna sa testez o tableta. Mi-a placut mult. Nu era Samsung, marca mea de suflet, dar mi-a aratat cat de multe lucruri poti face cu ea. Imi doream una. Era un gadget de vis.
As vrea o tableta Samsung pentru ca am nevoie sa fiu conectata la Internet unde merg. Sunt mai mereu pe drumuri, incercand sa-mi fac un rost in viata si cele mai importante vesti, pe care nu le aud intr-un apel, vin pe mail. As vrea sa raspund la mailuri si sa le citesc in autobuz, pe strada, in parc, oriunde as fi.

Sunt bloggerita, dar mai intai de toate sunt cititor de bloguri. Am o gramada de bloguri smechere pe care le citesc si care imi umplu emailul cu noutati. Imi verific mailurile cam in fiecare ora, deci e indispensabil sa am conexiune la Internet. Cand mai pica, sun si fac urat la UPC. M-am enervat destul zilele trecute cu ploile si defectiunile lor. Cel mai tare e ca au niste operatori foarte calmi si de treaba si nici nu iti mai vine sa tipi la ei cand iti raspund asa dragut.

Pe langa bloguri citesc articole de pe orice site prind si citesc ebookuri. Recenzez destul de mult, deci trebuie sa citesc cat mai mult. Nu pentru numar de recenzii, cat pentru inspiratie. E important sa fi conectat la noutati. Pe net gasesti tot ce vrei: sa citesti, sa vezi, sa cumperi. Bani si timp sa ai sa cauti ce iti doresti si sa dai comanda intr-un final.

Pe net invat in fiecare zi lucruri noi. Ma intereseaza tehnologia si economia, informatica si literatura. Nu am o singura pasiune. As vrea sa stiu cat mai multe din domenii variate. Am invatat multe lucruri pe net de la a scrie o recenzie pana la cum sa faci un clip video. Lucruri utile care te pot ajuta cand mergi la interviu si te pune sa faci ceva in Office. Tot de acolo m-am inspirat cand nu stiam sa fac o interogare pentru licenta. Aveam ideea a ce voiam sa afiseze, dar nu stiam cum sa scriu codul in SQL, dupa ce m-am enervat de la o eroare care nu voia sa dispara, am reusit sa fac ce-mi doream. Tot de acolo o sa ma inspir sa imi fac interfata aplicatiei si poate niste linkuri. O sa vad ce artificii imi mai vin in cap sa fac.

De cand mi-am luat laptop ma plimb cu el pe unde pot. Doar il iau in mana ca pe o tava si merg cu el deschis prin curte pana unde semnalul Wifi ajunge la doar o liniuta. Imi place sa stau afara, la soare, sub teiul meu parfumat, cu picioarele pe un scaun si eu pe alt scaun, cu laptopul pe genunchi. Asa as face si cu tableta, m-as duce oriunde cu ea bucuroasa ca in interiorul unui obiect atat de delicat si finut proiectat ai o lume intreaga. Internetul inseamna o lume intreaga. Atatia oameni conectati intre ei pana si prin faptul ca sunt vizitatori in aceeasi ora pe acelasi site. E o legatura.

Daca as avea tableta de la Samsung as sta pe Facebook mai mult, nu ca sa pierd timpul dand like la poze filosofice, cat pentru a face schimb de recenzii cu oameni din lumea intreaga si pentru a discuta despre cultura lor. E fascinant ca un dispozitiv, gadget, cum vrei sa ii zici, atat de mic iti poate oferi atat de multe.

Daca as avea tableta asta as face multe si m-ar bucura cel mai mult dimensiunile reduse, greutatea aproape insesizabila, designul bine pus la punct si toate aplicatiile si comenzile pe care le ofera spre utilizare. As lua-o cu mine oriunde si nu m-as desparti de ea. Ar crea dependenta exact ca telefonul.
SM-T230 Dinamic Negru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai fost aici?Scrie 2 cuvinte.