Pagini

vineri, 29 martie 2013

Trailer 50 shades of Grey

Luni si marti am devorat primul volum din trilogia Fifty shades.
Inca sunt ravasita.Zilele trecute am recitit pasaje din ea si azi cred ca o citesc din nou.Am racit si nu m-am mai dus la facultate.
Uitandu-ma pe youtube la trailere pentru cartea asta,cica filmul ar aparea in vara,am gasit unul care m-a fermecat.
Vi-l las si voua

Imii place mult actorul,se potriveste cu ideea de periculos si sexy,iar Ana pare atat de incoenta,o copila.E prima carte pe care o voi reciti.Nu imi place sa citesc carti a caror actiune o cunosc deja,ma plictisesc.
Prima jumatate de carte a fost luminoasa,dar in a doua trebuie sa recunosc ca m-am speriat,panicat si as fi fugit de Christian daca eram in locul Anei.Fata asta se joaca cu jocul.O sa scriu in curand o lunga-lunga recenzie pentru ca e deja in top 3 carti favorite.

Voi ce mai faceti?
Ce mai cititi?
Ati citit cartea asta?Ati vrea sa o cititi?
V-am pupat;)

8 comentarii:

  1. e printre seriile mele preferat:D si nu doar pentru ce e literatura erotica:D pur si simplu actiunea:D iar daca primul l-ai devorat(asa am facut si eu) restu o sa le mananci deaintregul te asigur:D miar placea daca sar scrie si din perspectiva lui grey:x uuuuhhhh...ar fi super interesant:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stii ca si eu m-am gandit la asta?ar fi super sa vad ce crede el,ce gandeste in fiecare clipa.

      Ștergere
  2. si si mie imi place actorul acesta:D ar fi protrivit pentru rol...insa mi-a spulberat iluziile cand am aflat ca e gay:(((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu se poate...:(((e perfect,ochii aia.tocmai ma uit la primul ep[isod din White collar cu el.asta chiar nu poate fi adevarat.toti barbatii extraordinar de frumosi sunt gay.femeile au pierdut ce era mai bun.:((((

      Ștergere
  3. credema ca si eu am fost exact la fel cand mia zis prietena mea:D miam batut joc de ea:)) si cred ca vreo doua zile am cautat informatii despre el si tot nu am vrut sa cred ce am citit:D sa sti ca le sfarsitul vol 3 este un capitol din perspectiva lui:D oooo doamne:D pur si simplu ma fascinat:D mi-ar placea o intreaga carte:D desi stiu ca nu prea cred ca o sa fie:(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa pot face rost de carte la un pret mic de la cineva.il ador pe Christian.:X ps:gusturile sale speciale se pot indrepta,se poate ajunge la un compromis:X

      Ștergere
  4. super trailerul :) abia astept filmul. sper sa-mi iau si eu aceasta serie mult laudata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cauta pe net persoane care o dau la schimb sau la pret mai mic decat pe librariile online.eu am luat-o pe prima la un schimb si pe a 2-a la pret redus de la cineva.luni trebuie sa-mi ajunga.o astept cu sufletul la gura:X abia astept sa o citesc.

      Ștergere

Ai fost aici?Scrie 2 cuvinte.