Pagini

vineri, 29 martie 2013

Trailer 50 shades of Grey

Luni si marti am devorat primul volum din trilogia Fifty shades.
Inca sunt ravasita.Zilele trecute am recitit pasaje din ea si azi cred ca o citesc din nou.Am racit si nu m-am mai dus la facultate.
Uitandu-ma pe youtube la trailere pentru cartea asta,cica filmul ar aparea in vara,am gasit unul care m-a fermecat.
Vi-l las si voua

Imii place mult actorul,se potriveste cu ideea de periculos si sexy,iar Ana pare atat de incoenta,o copila.E prima carte pe care o voi reciti.Nu imi place sa citesc carti a caror actiune o cunosc deja,ma plictisesc.
Prima jumatate de carte a fost luminoasa,dar in a doua trebuie sa recunosc ca m-am speriat,panicat si as fi fugit de Christian daca eram in locul Anei.Fata asta se joaca cu jocul.O sa scriu in curand o lunga-lunga recenzie pentru ca e deja in top 3 carti favorite.

Voi ce mai faceti?
Ce mai cititi?
Ati citit cartea asta?Ati vrea sa o cititi?
V-am pupat;)