Pagini

vineri, 28 septembrie 2012

Concurs de fidelitate pe shadowbooks


CONCURS DE FIDELITATE

A trecut deja ceva vreme de cand nu am mai organizat un concurs pe blog, asa ca astazi revin cu un nou concurs. Cum saptamana trecuta a inceput scoala, eu incep facultatea la 1 octombrie iar peste 2 zile e ziua mea am decis sa organizez concursul, destule motive nu? Mai jos va las detaliile concursului:
PERIOADA DE DESFASURARE: 26 SEPTEMBRIE – 26 OCTOMBRIE
  1. Veti putea lasa comentarii la toate postarile de pe luna septembrie si octombrie.
  2. Puteti lasa cate comentarii doriti dar eu voi lua in considerare 2 comentarii per postare.
  3. !! CADOUL: Un voucher cadou in valoare de 40 de RON.
  4. Pentru cei care nu stiu cum se procedeaza cu voucherele: Fiecare voucher are un cod, cand voi plasati o comanda intr-un camp la dreapta trebuie sa introduceti codul respectiv iar din suma cartii alese se scade valoarea voucherului (in cazul respectiv 40 de RON)
  5. CASTIGATORUL: Va fi ales la sfarsitul lunii, persoana care va primi voucherul va fi acea persoana care o sa aiba cele mai multe comentarii acumulate in perioada septembrie-octombrie.

CONDITII DE PARTICIPARE:
  • Sa urmariti blogul direct sau prin e-mail.
  • Sa lasati un comentariu la aceasta postare cu numele vostru si adresa cu care urmariti blogul, si adresa blogului vostru. (daca aveti)
  • Sa raspanditi vestea pe blogul vostru. (daca aveti)

Tin sa multumesc librariei online Libris pentru sponsorizarea acestui concurs. Pe librarie online librisgasiti o varietate larga de carti online dar si multe carti in engleza pentru a comanda.

Un comentariu:

Ai fost aici?Scrie 2 cuvinte.