Pagini

vineri, 8 martie 2013

Carti de vanzare

Am de vanzare urmatoarele carti:
Gazda de Stephanie Meyer-30 lei
Zori de zi de Stephanie Meyer-28 lei
Semnul de Kristin Cast-22 lei
Copilul german de Camilla Lackberg-20 lei
Explozii in Stockolm de Liza Marklund-15 lei
Ecoul de dincolo de moarte de Johan Theorin-15 lei
Unbreakable love de Angela Carling-25 lei
The shining de Stephen King-25 lei
At the corner of wall and sesame de Wendy Levitt-23 lei. 
Tara Duncan vol7 de Sophie Audouin Mamikoniani-30lei
Valea pasiunilor de Lidia Jorges-10 lei
Iubire,etc de Julian Barnes-15lei
Maitreyi de M.Eliade-8lei
Tunele 5-20lei


Cartile sunt noi.Nici macar rasfoite,dupa cum se poate vedea si aici:



























Pretul transportului este de 7 lei.
Pentru orice oferta sau informatii,astept mailurile voastre la anastacie93@yahoo.com.

Multumesc!
O seara frumoasa!

12 comentarii:

  1. Te-ar interesa ceva din lista mea : http://cioburi-de-vise.blogspot.ro/2013/03/schimb-de-carti.html ?

    RăspundețiȘtergere
  2. am facut o lista cu ce mai am eu de dat :)

    http://rominagianina.blogspot.ro/2013/03/schimb-vand-carti.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut,
    Te intereseaza ceva din lista mea?

    Evermore de Alyson Noel [Engleza]
    The Turning de Helen Ellis [Engleza]
    Clasa A de Robert Muchamore
    Negru. Matca Raului de Ted Dekker
    Codul Cavalerilor de Tom Eaton
    Lady Caligula de Lasse Braun [2 volume]
    Seria Legendeer de Alan Gibbons [3 volume]

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna, Nastya! Multumesc pentru comentariul de pe The Book Club. Din pacate, blogul nu prea mai e practicat. Ai putea lasa acelasi mesaj pe pagina noastra de Facebook? De asemenea, ii invit pe cititorii tai care doresc sa faca schimb de carti sa posteze acolo listele lor. Poate gasesc doritori :) Multumesc inca o data!

    RăspundețiȘtergere

Ai fost aici?Scrie 2 cuvinte.