Pagini

duminică, 5 iunie 2016

De ce aleg implantul dentar

De-a lungul tineretei mele scurte si prezente, am avut numeroase probleme cu dantura. Ma culcam plangand de dureri pentru ca pastilele nu-si faceau efectul si am avut noroc de o femeie stomatolog care mi-a lucrat in gura pe viu. Imi curgeau lacrimile de dureri, dar nu imi stiam drepturile, nu stiam ca NORMAL trebuia sa ma anestezieze inainte sa imi bage freza-n gura. Am suportat asa mai multe lucrari - plombe metalice, pivot le zic eu. Am dat o gramada de bani la cabinetul ei. Toate bursele mele de la Patriciu. Multumesc pentru ele!

Apoi un prieten mi-a zis de o clinica de stomatologie unde preturile sunt foarte mici. Am mers cu teama. Cand am ajuns pe scaun nu imi mai simteam picioarele. Ma temeam de durere, dar stiam ca trebuie sa rezist. Cand am facut ca mi-a facut injectie pentru a-mi curata o masea de carie imi venea sa o iau in brate si sa o pup. Nu am simtit nimic.  

Daca in trecut alesesem sa imi pun punte si dinte fals stricand astfel 2 dinti perfect sanatosi, doamna stomatolog mi-a zis acum de implant dentar. Mi-a zis ca sunt tanara, am o dantura frumoasa si nu are rost sa stric 2 dinti pentru a inlocui unul. Am mers pe mana ei. Dupa extractia dentara am asteptat sa se vindece locul si am revenit in cabinet. Mi-a implantat o radacina falsa pentru a o inlocui pe cea veche si a cusut-o ca un medic binecuvantat cu talent. Nu am simtit nimic pentru ca totul s-a desfasurat sub anestezie locala. Acasa, dupa vreo 3 ore am simtit sa simt ca ma doare locul in care m-a cusut. 

Cum ma vindec repede dupa astfel de interventii, dupa 3 luni am revenit in cabinet pentru a-mi monta bontul proteic si la cateva zile o coroana care sa aduca a dinte natural. Stomatologul mi-a zis ca unii oameni pot reveni la cabinet si dupa 6 luni. Depinde de cat de repede se vindeca. Toti prietenii s-au mirat de mine. Eram atat de mandra de dintele meu ca nu-mi incapeam in piele de bucurie. Stomatologul mi-a zis sa am grija de dintii mei la fel de bine, daca nu si mai bine decat o faceam pana acum. De ce? Pentru a nu mai pierde dinti sanatosi, dar si pentru a proteja implantul dentar. O igiena corecta ma va ajuta: spalat pe dinti dupa fiecare masa si gustare, folosirea atei dentare si a apei de gura, evitarea mancarurilor foarte dulci, a bauturilor foarte reci sau foarte calde care pot cauza sensibilitati dentare. 

De ce am ales implantul dentar? 
Pentru ca dureaza mai mult decat orice alta metoda de a acoperi o gaura, lipsa in gura, pentru ca are o rata de succes aproape de 100%, pentru ca arata bine, aproape de natural. Nu in ultimul rand pentru ca nu afecteaza dintii de langa dintelui extras.  

Aleg lucruri de calitate cand vine vorba de gura si zambetul meu! De ce? Pentru ca nu urasc nimic mai mult decat durerea de masele si faptul ca trebuie sa ma abtin de la zambetul meu de 5 stele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai fost aici?Scrie 2 cuvinte.