Pagini

vineri, 13 mai 2016

Castiga bani cu blogul tau

Cu totii ne dorim bani. Fugim dupa ei pe strada. Intreaga noastra viata este o goana disperata dupa bani. De ce? Pentru ca ne ofera clipe de relaxare, de stare de bine, de extaz, de fericire atent masurata. O clipa de fericire costa cat costa, dar doua clipe costa si mai mult decat una. 

Cu cat ai mai multi bani cu atat poti sa iti cumperi bucurii si nu e numai asta: poti sa oferi bucurii celor apropiati, chiar si celor pe care nu ii cunosti. Cand ai oferit ultima oara o bucurie?

Eu fac bucurii la colet. Fac colete si le trimit prin posta. Zilele astea am facut schimb de carti si am trimis o carte matusii mele si o carte verisoarei. Adica nu le-am trimis eu, cartea care trebuia sa-mi vina mie se va duce catre o persoana draga. Am vorbit cu persoanele care trimit si nu au avut nimic impotriva. Ma bucur ca m-au ajutat. abia astept sa ma sune ale mele sa-mi spuna ca au primit coletul. Asta sunt eu: omul cu coletele!

Pentru ca banii nu curg chiar pe toate garlele, un sfat bun face mai mult decat orice. o informatie iti poate aduce o mica bucurie, de aceea va spun ca puteti face bani online din scris. Daca blogging-ul va defineste, daca scrieti cu drag si cu dragoste atunci sfatul asta e pentru voi. In campania Blogathon, o campanie cu si pentru bloggeri din toata tara, puteti castiga atat produse, cat si bani. Nu o sa va imbogatiti cu 100, 200 sau chiar 300 lei, dar eu zic ca ar fi bani castigati usor. Puteti sa incercati! Ce va costa? Un articol si o ora, doua din viata. Nu e pierdere prea mare daca nu iesiti castigator. Orice articol inseamna acumulare de experienta si asta conteaza cel mai mult. 
 

Castiga bani cu blogul tau chiar azi! 
Castiga premii de 5000 lei daca participi la Blogathon!


 

Spre deosebire de alte alte competiţii, în cadrul Blogathon vor fi răsplătiţi cei mai buni bloggeri astfel:
-         locul 1: premii în valoare de 2000 lei
-         locul 2: premii în valoare de 1000 lei
-         locul 3: premii în valoare de 500 lei
-         locurile: 4 – 20  premii în valoare de 150 lei.
Nu stiu cate sanse am la ce concursuri am participat, dar imi doresc o Allview
Am castigat multe lucruri pe net: vreo 500 carti, cosmetice, produse de
ingrijire, produse alimentare, bijuterii din aur si argint, un e-reader, dar bani
niciodata. Nu incetez sa sper, oricum.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai fost aici?Scrie 2 cuvinte.