Pagini

duminică, 23 decembrie 2012

Libster award

Ii multumesc Larisei pentru aceasta nomializare.O sa incerc sa nu va plictisesc prea mult.

Regulile sunt:
  • Spune 11 lucruri despre tine
  • Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat
  • Nominalizează 11 persoane (+link) care să realizeze această leapșă si anunta-i
  • Formulează un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi
1.Iubesc sa citesc si sa ascult muzica.
2.As vrea sa calatoresc.
3.Ador limba rusa si planuiesc sa fac un curs cand o sa am un job.
4.Nu am frati.
5.Sunt orgolioasa.
6.Sunt foarte timida.
7.Astept sa-mi ia ai mei biblioteca pana la sfarsitul anului.
8.Stau cu inima la gat pentru sesiune(mai e putin)
9.Am cativa prieteni,dar stiu ca ma pot baza pe ei.
10.Urasc falsitatea si demagogia.
11.Daca e sa aleg intre ratiune si pasiune,aleg pasiunea.

Intrebarile propuse de Larisa:
1.Cartea preferata?
Am mai multe,Gargui,Intrusul,Crima si pedeapsa,Femeia nisipurilor,Eseu despre orbire,Padurea norvegiana.

2.Ce iubesti cel mai mult?Pe mine.egoism,stiu.

3.Sarbatoarea favorita?Craciunul.

4.Daca ai avea sansa sa prezinti o emisiune. Ai prezenta?sincer,nu.Nu sunt gazda perfecta si am trac.

5.Cel mai fericit moment al vietii?Niciunul nu a fost prea fericit.nu am ce sa aleg.

6.Ma cunosti? Ce parere ai despre mine?din cate stiu,esti o persoana,sincera,dornica sa invete,sa avanseze,ambitioasa si asta imi place.Semeni cu mine.

7.Te-ai uitat la GG?Nu.Nu am urmarit prea multe filme/seriale in ultima vreme.

8.Mai ai frati sau surori?nu.

9.Prefer cartile sau filmele?Cartile fara indoiala!

10.Ce carte ai vrea sa fie ecranizata?Gargui.

11.Daca cineva ti-ar distruge cartile, ce i-ai face? l-as strange de gat la propriu.

Intrebarile propuse de mine:
1.Cand ai cumparat sau castigat prima carte?La ce varsta?
2.Parintii iti sustin pasiunea/lectura?
3.De cate persoane care citesc esti inconjurat/a?
4.Ce meserie ai vrea sa ai?
5.O sa transmiti pasiunea ta copiilor tai sau o sa-i lasi sa-si aleaga singuri hobby-urile?
6.Paperback sau ebook?
7.Ce ai lua cu tine pe o insula,pentru o vacanta de o luna?
8.Te consideri egoist/a sau altruist/a?
9.Ce cadou ai vrea de Craciun?
10.Care este cartea clasica preferata?
11.Ce zodie esti?

Ii nominalizez pe:
1.Cristina
2.Dragos
3.Some books are to be tasted
4.Addited to kryptonite
5.Bibliophile mystery
6.Mythical books
7.Whispers at moonlight
8.Bo0kwhisperer
9.Addicted to the dark side
10.Cafebiblioaaart
11.Booktownlover

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai fost aici?Scrie 2 cuvinte.