Pagini

luni, 30 mai 2016

De mi-as lua P8 - un altfel de articol

Stii tu faza aia cand te indragostesti la prima vedere de un telefon? Exact ca in relatii: l-ai vazut, l-ai placut, l-ai luat acasa. Dupa mii de cautari esuate, am vazut telefonul de vis.
Un prieten a scos din buzunar telefonul Allview P8 ENERGY PRO, pe scurt P8-ul.  Mi-am inchis gura cu mana stanga sa nu vada el ca ramasesem uimita. Un design slim de 8 mm, exact ce mi-as fi dorit eu de la un telefon, aducea cu Ipad-ul de acasa. Meniul tot ca la IOS, totul se misca intr-o viteza si pozele... Pai pozele faceau milioane. Nici nu mi-am dat seama ca ieseam amandoi asa bine pentru ca era setat pe modul Face Beauty. Ne-am facut poze pana ne-am plictisit strambandu-ne in toate felurile. Cum sa nu iti faci cand ai camera pe spate de 13 MP și pe fata de 5 MP? O placere sa pozezi chiar si pentru fetele care isi ascund fata cand sunt pline de cosuri!
Am plecat cu el pe tren. Am scos castile si le-am pus la telefonul lui pentru ca eu nu mai aveam baterie. Am ramas uimita sa vad ca dupa 2 ore de ascultat muzica abia daca se observa vreo diferenta la baterie. Nu s-a incalzit, nu a facut urat, totul bine. Smartphone-ul ideal pentru calatorii si o viata agitata in general. Un alt avantaj al acestui smartphone este faptul ca are functia de reverse charge, adica poti incarca alte device-uri cu el. Exact ca o baterie externa. Cand iti moare tableta in metrou, nu faci faza cu ciocolata, ci scoti P8-ul și il pui la treaba. Ti-am zis ca se incarca foarte repede daca alegi optiunea Fast Charge? In 10 min se incarca destul pentru a tine pasul cu tine 12 ore.
Daca te temi de ochii curiosilor poti sa activezi senzorul frontal de amprenta Easy Fingerprint si telefonul nu va fi deblocat decat de amprenta ta. Stai fara griji ca telefonul e la fel de bine inchis ca, cutia Pandorei plus inchidere cu lacat vrajit.
Cu ajutorul lui poti intra intr-o realitate virtuala: jocuri, retele de socializare, aplicatii. Totul ruleaza frumos pe el, pe displayul de 6". Cum sa nu fie ok cand ai procesor de 1.3 GHz si procesor grafic Mali T720? Are cu ce, ofera performanta!
Am avut si alte smartphone-uri pe care le-am dus inapoi in magazin din cauza problemelor sistemului de operare si procesorului. Sper sa nu gresesc cand zic ca imi place telefonul acesta.

Continuarea articolului aici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai fost aici?Scrie 2 cuvinte.