Pagini

marți, 12 februarie 2013

Primul meu concurs

Stiu ca nu am mare experienta si nici nu m-am ocupat destul de blog,dar vreau sa lucrez la asta si o sa incep prin a organiza un concurs.Premiile nu sunt de mare valoare,dar sunt tot ce pot oferi momentan.

Update:Am decis sa prelungesc concursul pana pe 15 martie.

Update:Adaug cartea Sunetul cuvintelor,daca tot nu va inghesuiti.Cartea este citita o singura data,nou-nouta.Nu am facut o poza pentru ca nu am cablu de date sa o bag in calculator,dar arata foarte bine,exact ca in poza.


Daca o sa ma sustineti prin a participa,o sa organizez concursuri cu premii consistente si prin asta ma refer la carti.Doar despre carti este si blogul,nu?
Pentru inceput,premiile sunt acestea si vor merge la o singura persoana norocoasa dintre cele care ma urmaresc.

Nu o sa cer lucruri complicate,care sa ceara mult timp pentru ca stiu cat de putin timp aveti.Asadar,trebuie sa lasati intr-un comentariu:
-numele vostru;
-adresa de email cu care urmariti blogul;
-numele gfc cu care urmariti blogul;

Pentru intrari in plus share pe orice site de socializare(facebook,twiter) sau anunt pe blogul vostru.
Acestea fiind spuse,va urez succes!

Concursul dureaza de la 12.02 pana la 28.02,urmand ca pe 1.03 sa aleg castigatorul folosind random sau biletele[voi alegeti,scrieti in comentariu ce metoda preferati].

O seara frumoasa!