Pagini

sâmbătă, 16 martie 2013

Castigator!!!

Buna seara dragii mei,
azi am avut o zi grea si obositoare,inca ma mai dor palmele de la sapatul in gradina,dar sunt aici gata sa fac un anunt important.
Primul concurs organizat de mine s-a incheiat ieri.


Azi am pus dragutul de random la treaba si din 45 intrari a ales numarul 8.



Felicitari Andreea Chirita!!!
Te voi contacta pe mail pentru datele de expediere ale coletului.
Va multumesc mult ca ati participat intr-un numar atat de mare si sper sa ma urmariti in continuare pentru ca voi organiza si alte concursuri.
Andreea Chirita,spor la lectura,astept si o parere despre carte cand o termini.;)



ps:Ce mai cititi in weekendul asta?
Eu am inceput primul volum din Stapanul inelelor si imi place:X

O seara frumoasa si spor la citit!

8 comentarii:

  1. Felicitari! Week-end-ul acesta citesc comentariul Luceafarului si lectiile la istorie, si printre acestea si Printul mecanic de Cassandra Clare :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. spor la citit si la invatat!mie mi-a placut dintotdeauna istoria.in ultima vreme am inceput sa citesc mai multe articole despre diverse personaje istorice si am vazut cateva documentare.o sa-i vezi frumusetea mai tarziu,cand nu o sa mai fie obligatoriu sa retii ani,lupte si locatii cu nume ciudate;)

      Ștergere
  2. Felicitarii !! Eu mai am umpic din Altfel de ingeri. Ma bucur ca-ti plac cartile eu nici nu le-am deschis.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. le-am pipait,le-am mirosit,acum le citesc;))))imi place Stapanul inelelor,se anunta mai tare decat filmul:X:X

      Ștergere
  3. Felicitări !
    Eu termin cartea ”Dispăruți fără urmă” . :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari! eu nu m-am decis inca de care serie sa ma apuc: A 16 a luna, Sange Albastru, Instrumente Mortale sau Dispozitive Infernale ce imi recomanzi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. As zice dispozitive infernale,desi eu nu am niciuna dintre cartile astea:)

      Ștergere
  5. Eu citesc acum Lady Caligula, e foarte frumoasa stapanul inelelor am citit-o si eu.

    RăspundețiȘtergere

Ai fost aici?Scrie 2 cuvinte.