Pagini

miercuri, 8 iulie 2015

Zi de vara fara ploaie

Mecanismul campaniei:
1. Scrie pe blogul tău, răspunzând provocării de mai sus, cu link către: https://www.facebook.com/RexonaRomania
2. Introdu în articolul tău infograficul de mai jos.
Infopgraphic-rexona-v5-medium

O zi din viata mea incepe cu alunecat incet din pat cu ochii inchisi pana la bucatarie. Imi fac ness in timp ce ma spal pe fata si pe dinti. Ma intorc pe 3 carari pe langa casa ca inca-s chioara de somn. Imi pun laptopul pe birou, conectez boxele si dau drumul la muzica tare. Fac patul si ma imbrac pe ritm de dans sperand sa dau cateva grame jos.

Imi iau laptopul si ma mut in alta camera unde e mai racoros si mai luminos decat la mine. Il asez pe picioare, imi aduc mouse-ul si agenda, cana de nes langa mine si dau drumul la tv sa audiez un film in timp ce lucrez la recenzii. Ies peste vreo ora sa imi aduc mancare ca ma roade stomacul.

Cand am laptopul incarcat il iau si ies la masa afara. Dupa ce ma plictisesc de scris, ies la plimbare. De obicei ma duc sa imi iau ceva sau sa pierd timpul cu verisoara mea. La a doua varianta ma intorc dupa vreo 4 ore acasa. Mai stau cu mami cand vine de la serviciu de obicei la soare, bine, ea la umbra.

In alta zi, cand simt ca ma plictisesc de moarte imi fac de lucru si plec in oras. Ma aranjez, ma imbrac frumos si plec pe poarta zambind in urma. Soarele te arde in oras, dar cel putin ai de unde veni, dupa cum zice vorba aia veche.

Zilele trec incet pe caldurile astea. Muzica si inghetata te mai racoresc.
Daca nu ai cum sa bagi in poseta o boxa sau o inghetata, cel putin ia cu tine un Rexona.

Voi cum va racoriti vara asta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai fost aici?Scrie 2 cuvinte.