Pagini

luni, 6 mai 2013

Iubesti cartile?De pe ColtulColectionarului.ro iti poti face un cadou

 Ma gandeam zilele astea la filmele romanesti care mi-au fascinat copilaria si mi-am adus aminte de Liceenii.
M-am gandit ca as vrea sa citesc cartile daca exista si asa am dat peste ele pe coltulcolectionarului,un site ce ofera o gama variata de carti de anticariat,dar si carti mai noi.Am aruncat mai multe priviri pe site si am gasit multe carti pe care le-as citi.


Mi-a mai atras atentia:







Am vazut ca au si colectii despre care oamenii nascuti din '93 incoace nu au auzit,cum ar fi:

Colectia Roman istoric-->




Colecția intitulată Roman istoric aduce în atenția publicului de cititori un set de volume care răspund unei tendințe a epocii de a îmbina, aducând în cadrul aceluiași roman, elemente de factură literară și aspecte istorice, sociale-politice și culturale ale perioadei în care au fost publicate.
Printre titlurile incluse în cadrul acestei colecții figurează lucrări precum: Altarul zeiței Victoria (1976), Anul 93 (1972),Balada spaniolă (1973), Bomarzo(1987), Cabrera (1987), Când un rege pierde Franța (1986), Cavalerul din Eldorado (1987), Cetatea (1987), Comedianții (1982), Constantin Paleologu(1985), Iarna unui gentilom (1975), În raniță, bastonul de mareșal (1977),Îngerul de foc (1976), Întâlnirea nu a mai avut loc (1980), Invazie 914 (1986),Iskander (1986), Jaquette, doamna urgiilor (1969), Măscăriciul (1976),Pantalonii cavalerului von Bredow (1976), Purpura (1975), Regele și statuia(1977), Secretele familiei Gonzaga (1979), Socrate în căutarea beatitudinii(1980), Vise despre trandafiri și flăcări (1970), Vrăjitoarea, Răzbunare, Insula fericiților (1979) și multe altele.


Colectia Fantastic Club-->




Fantastic Club” reprezintă o colecție de lucrări dedicate analizării și aprofundării fenomenului literar în ansamblul său.
Astfel, dacă până în momentul publicării cărților acestei colecții, atenția publicului de cititori era axată asupra operelor beletristice, fie ele opere epice, romane sau nuvele, fie opere dramaturgice sau lirice, odată cu publicarea volumelor incluse în această colecție au fost lansate noi concepte și principii de construcție literară.


Colectia Columna-->




Dedicată analizării fenomenului literar românesc, colecția „Columna” include o serie de volume beletristice semnate de personalități culturale recunoscute ale epocii.
Oricât de ciudat ni s-ar părea, începând din anul 1967, publicarea acestor lucrări a fost demarată de către editura Militară.
Înființată în 1950, editura Militară avea ca finalitate publicarea unor lucrări de doctrină, știință și artă militară, de istorie și memorialistică.


Colectia Clasicii literaturii universale-->



Clasicii literaturii universale” este titlul acestei colecții dedicate aprofundării operelor unor autori recunoscuți pe plan internațional, scriitori care au jucat în istoria literaturii universale rolul de figuri marcante ale epocii în care au trăit, acest merit fiindu-le atribuit prin intermediul multiplelor opere pe care le-au creat și care s-au bucurat de o recunoaștere globală de-a lungul vremii.

Colectia Idei contemporane-->



Colecție de lucrări dedicate abordării unor subiecte diverse din domenii multiple, „Idei contemporane” le aduce tuturor cititorilor săi o retrospectivă asupra unor aspecte ale existenței umane.

Ma bucur ca am descoperit acest anticariat online si cu siguranta la primii banuti stransi voi comanda un pachet mare de carti.
Sper ca v-am facut curiosi si veti arunca un ochi pe rafturile anticariatului pentru ca merita!
Spor la cautat carti bune!


Un comentariu:

Ai fost aici?Scrie 2 cuvinte.