Pagini

joi, 1 noiembrie 2012

Gasit concurs!

Concurs pe File din poveste:


Femeile lui Van Gogh - giveaway

Dragelor, știu că v-am neglijat în ultima vreme, dar competiția SuperBlog 2012 îmi răpește tot timpul liber (țineți-mi pumnii). Vreau să îmi iau revanșa, și să vă surprind cu un concurs minunat!
Împreună cu prietena mea Mihaela, creatoarea Melankoli, vă ofer acest minunat jurnal handmade.
mai multe imagini puteți vedea aici


 și... un set format din tuș-stilou pentru pleoape Oriflame Beauty și o mascara Wonder Lash Oriflame
   

Perioada de înscriere: 18 octombrie- 15 noiembrie  2012;
Va fi aleasă o singură câștigătoare prin Random.org și va fi anunțată după verificarea și validarea tuturor înscrierilor. Livrarea premiului se face numai pe teritoriul României.
Valoarea premiului: 100 ron
UPDATE: Toate participantele vor primi o reducere de 15% la orice comandă din catalogul curent Oriflame și de 10% la orice comandă din broșura curentă Avon.

Condiții de participare:
1. Să dați like paginii de Facebook MELANKOLI;
2. Să dați like paginii de Facebook File de Poveste;
3. Să dați share acestui concurs pe pagina voastră de facebook (share-ul trebuie să fie public, ca să îl putem vedea-găsiți setarea în colțul din dreapta sus al ferestrei de share/distribuire);
Dacă nu aveți pagină de facebook, trimiteți un email către 5 prietene cu linkul cărtre acestă postare. (puneți în Cc oana.jindiceanu@gmail.com)
4. Să urmăriți acest blog prin Google Friend Connect (GFC)- Bara din stânga, butonul albastru 
Înscrieți-vă pe acest site.

Opțional:
1. Să vă abonați la noutățile prin email (găsiți căsuța tot în bara din stânga sub butonul GFC)- 1 șansă în plus;
2. Să scrieți pe blogul vostru despre acest concurs- 2 șanse în plus. 
Dacă nu aveți blog, trimiteți un email către 5 prietene cu linkul cărtre acestă postare. Puneți în Cc oana.jindiceanu@gmail.com. Cele 5 prietene vor fi diferierite de cele cărora le-ați trimis deja acest mail pentru că nu aveți pagină de facebook;)
3.Să puneți la blogroll File de Poveste și Melankoli - 1 șansă în plus
4. Să răspândiți vorba despre concurs prin alte mijloace: twitter, google+, hi 5 etc.- 1 șansă în plus

5 comentarii:

  1. Gata , am facut toate cerintele obligatorii si numarul 4 de la optional . :d
    Inscrisa pe aceasta pagina eram de mai mult timp iar pe fb. sunt Alle Csandra .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu se desfasoara pe blogul meu,ci aici:http://filefiledepoveste.blogspot.ro/2012/10/femeile-lui-van-gogh-giveaway.html imi pare rau daca ati inteles altcumva si sper ca v-ati inscris unde trebuie.Bafta amandurora!!!

      Ștergere
  2. Am dat like la ambele pagini cu numele Azucena Jimenez,am dat share la acest link http://www.facebook.com/azucena.jimenez.3950/posts/158270477653097.
    Va urmaresc cu numele Azucena.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu e concurs pe blogul meu.E pe http://filefiledepoveste.blogspot.ro/.
      Acolo se desfasoara concursul.Sper ca acolo v-ati inscris;)

      Ștergere

Ai fost aici?Scrie 2 cuvinte.