Pagini

marți, 2 octombrie 2012

Impresii a 2-a zi

Buna.

Azi a fost a doua zi de facultate.am avut un singur modul.De la 5 la 7 seara.Eram rupta de oboseala pentru ca de la 11 la 14 30 tot in oras fusesem.Am ajutat-o pe verisoara mea sa-si aleaga un laptop.a fost chiar dragut timpul petrecut cu ea,tinand cont ca pana acum se purta ca un monstru fata de mine si chiar mi-era teama sa ma intalnesc cu ea sa nu cumva sa-mi zica ceva.Am fost la 2 poste sa caut un amarat de plic de 35 bani sa trimit unei fete cu care fac schimb,2 carti.sper sa fie serioasa si sa primesc cartile.a trebuit sa fac rost de 4 lei sa trimit cartile pentru ca mama nu ma lasa.Adica,ma cearta ca dau banii la posta.Stiu,sunt mare dar suntem foarte apropiate,acum stam foarte foarte prost cu banii si stie mereu cati lei am in buzunar.
Am venit acasa,am mancat,am stat in pat un pic,aveam picioarele umflate de la atata mers pe jos si apoi,vreo 3/4 ora am stat la calculator.Azi nu am castigat nimic.O zi goala,dar obositoare.
La 4 plec la facultate.In autobuz ma trezesc ca ma trage un tigan de par,m-am si speriat.Am fugit in fata,pe locul pentru handicapati.Urasc sa merg cu autobuzul ala.Acum nu am ce sa fac.3 ani o sa tot fug de ei ca cineva de tamaie.Cand m-am dat jos aia ma urmareau.Am cam fugit de ei,m-am intalnit cu o colega si am urcat in cea mai mare viteza in alt autobuz.Merg cu 3 autobuze.La facultate am cunoscut si restul colegilor.Din 28 5 sunt baieti.Fetele amestecate,de bani gata si fete normale.
Proful abia a gasit sala.E foarte de treaba.Regulile sunt simple,ca in liceu:inveti si esti serios sau nu.Cred ca e destul de usor sa faci asta si sa treci.Oricum trebuie sa iau note mari pentru ca trebuie sa raman la buget.Daca intru la cu plata,sayonara facultate.
In autobuz,la intoarcere,copii de clasa a 9-a.Unii facand glume si razand zgomotos,altii vorbind aproape in soapta.Am cam fugit pentru autobuz,am stat in picioare,simteam cum imi zvacnesc talpile.Am ajuns acasa,sunt moarta de oboseala,abia imi tin ochii deschisi si ma chinui sa scriu aici cateva impresii de azi.Maine o sa am mai multe module,sunt curioasa si mi-e un pic frica.

Noapte buna!

Un comentariu:

  1. Incet, incet o sa te acomodezi cu tot :D Gandeste-te numai la lucrurile bune! Mereu e greu in primele zile. Mai ales pentru cei "normali" :]

    RăspundețiȘtergere

Ai fost aici?Scrie 2 cuvinte.