Pagini

luni, 18 martie 2013

Leapsa de la Ralu

Buna,
1.am primit acum cateva minute o leapsa de la Ralu.
Merci,Ralu;)

2.Hmm,sa zic 11 lucruri despre mine....

 1.Sunt un capricorn incapatanat,impulsiv si pasionat de orice face.Nu chiar de orice,doar de ce incep de buna voie;))
 2.Stau la tara,imi place sa citesc iarna langa soba fierbinte si vara la soare,oriunde.
 3.Mi-as fi dorit sa am ochii albastri,dar,na,am doar 2 ochi de foc.
 4.Nu am frati si am ramas uimita cand mi s-a spus ca-s rasfatata,de aia vreau sa faca toti pe placul meu.Atunci am inceput sa ma analizez si mai bine si sa "lucrez" la partile care nu imi placea.
 5.Citesc din perioada liceului cand am intrat in contact cu biblioteca.Pana intr-a 8-a nu am avut prea multe carti.Majoritatea erau cartile unchiului meu,vechi si ponosite si nu intelegeam nimic din ele.
 6.Nu credeam in magia cartilor cu vampiri si alte lumi fantastice,dar Vanatoare nocturna m-a fascinat si spre incalcarea regulilor proprii,cred ca o sa o recitesc.[niciodata nu recitesc o carte chiar daca mi-a placut mult pentru ca stiu ce urmeaza sa se intample sau astept sa se intample si imi pierd rabdarea].
 7.Am o regula,o conceptie:daca o carte nu ma atrage in primele 20-30 pagini nu merita efortul si o arunc in vreun colt.Ex:Madam Bovary.Urasc cartea aia.
 8.Mi-ar placea sa merg singura la mare cateva zile si sa ma relaxez citind pe plaja toata ziua.
 9.Visez sa scriu propria carte de poezii sau poate chiar un roman.Idei am,dar nu am rabdare sa duc lucrul la bun sfarsit.Vreau sa fac lucrurile repede si sa vad rezultatul si scrierea unei carti nu se face batand din palme.O sa revin la proiectul asta cand o sa am banii sa o public.Nu ma vad milogindu-ma de cine-stie-cine sa-mi publice manuscrisul:m-am interesat si cu 400lei as putea sa o scot singura.
 10.In liceu mi-a placut romana,franceza,economia si informatica.Am inceput sa citesc in franceza si inteleg mai bine decat in engleza.Vreau sa ma perfectionez.;)
 11.Daca as da timpul inapoi as schimba multe lucruri la viata mea,incepand cu cititul.Imi pare rau ca nu sunt destul de pregatita nici cu engleza,nici cu recenzatul.

Intrebarile de la Ralu:


1. Ce te atrage mai mult la o carte?
Prima data ma uit la coperta.Daca imi place citesc descrierea de la coperta a 4-a si decid daca o cumpar/citesc sau nu.

2. Când te-ai hotărât să-ţi faci un blog şi care a fost motivaţia ta?
Anul trecut mi-a dat prin cap sa-mi fac un loc unde sa scriu ce-mi trece prin cap si sa adun laolalta oameni asemeni mie.

3. Numeşte un alt hobby în afară de blogging şi de lectură.
Imi place sau imi placea sa joc Tennis si Remmy.Acum nu am timp de nimic.

4. Care e locul tău preferat de citit?
Iarna:langa soba,vara:pe saltea,in curte.

5. Ce părere ai de cărţile digitale?
Stii,am inceput sa citesc carti pe care nu mi le permiteam pe calculator.Asa am descoperit Eu,robotul si Povestiri de I.Asimov[sf] si am citit primele 5/6 carti din seria Harry Potter.A fost frumos,dar acum nu mai am rabdare,imi lacrimeaza ochii si in plus,imi place sa tin cartea in mana,sa-i simt mirosul de proaspat tiparit,etc.

6. Care era povestea ta preferată în copilărie?
Cred ca Alba-ca-Zapada.Nici nu mai stiu de ce.Poate pentru ca credeam sau voiam sa cred ca mai exista oameni buni si ca exista finaluri fericite si speram sa am si eu o viata frumoasa.

7. Când nu îţi place o carte, o abandonezi sau te străduieşti să o termini?
Depinde de cat de tensionata sunt:daca sunt in criza de timp si nu-mi place,o las si citesc alta;daca sunt relaxata,stau pe ea,pana aflu daca e proasta pana la final sau evolueaza in bine.

8. Preferi să citeşti o singură carte o dată sau să începi mai multe şi să le alternezi?
Citesc mai multe in acelasi timp.Cand ma plictiseste una sau pur si simplu nu se potriveste cu starea mea de spirit in acel moment,iau alta.Am vreo 15 incepute,nu stiu cand le termin.

9. Care e cartea care te-a făcut cel mai tare să plângi? Şi care te-a înveselit cel mai mult?
Cartea la care am plans a fost Gargui de Andrew Davidson.Plangeam si eram furioasa pentru ca el murea si ea nu avea ce sa faca decat sa-i curme suferinta sagetandu-i inima.Am lasat-o din mana si imi venea sa o arunc.
Vanatoare nocturna si Zen.Jurnal 2004-2010 de Cartarescu.

10. Cu ce personaj literar crezi că te asemeni?
Cred ca Raskolnikov din Crima si pedeapsa de Dostoievski.Sunt incapatanata,blanda si imi place sa ajut oamenii aflati in nevoie.

11. În afară de ficţiune, te mai atrag şi alte genuri de cărţi? (ex: lecturi motivaţionale, ghiduri,  dezvoltare personală, biografii, jurnale...)
Imi place sa citesc carti de orice gen: sf,romane psihologice,teatru,poezie,lecturi motivationale,dezvoltare personala,istorie,orice prin in mana.

Intrebarile de la Katherine:
1)Ce fel de carti citesti?
Orice carti:poezie,teatru,clasici,sf,psihologie,dezvoltare personala...

2)Daca ai fi un  personaj dintr-o carte, cine ai fii?
Cat din Vanatoare nocturna.

3)Carte preferata?
Eseu despre orbire,Femeia nisipurilor,Zen,Crima si pedeapsa,La jumatatea drumului spre mormant.

4)Cea mai plictisitoare carte pe care ai citit-o...
Trestii in vant-Grazia Deledda

5)Filmul preferat?
Devdas,Caraibi,Lotr.

6)Animalul preferat de casa?
Psica forever!

7)Vampir sau Varcolac?
Vampir.

8)Twilight sau Jurnalele Vampirilor?
Twilight,nu am vazut JV.

9)Prima carte fantasy pe care ai citit-o?
La jumatatea drumului spre mormant

10)Melodia preferata?
Pink-Just give me a reason.

11)Daca ai fii sa joci intr-un serial/film care ar fi acela?
Grey's anatomy.

Multumesc!O seara grozava!




2 comentarii:

  1. Ce drăguţ că ai reuşit să o completezi! Mulţumesc ^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o completasem de aseara,dupa ce mi-ai zis,dar cand s-o postez,mi-a picat netul:)

      Ștergere

Ai fost aici?Scrie 2 cuvinte.