Pagini

joi, 13 septembrie 2012

Posta!

Vreau sa va arat ce am primit azi.Sunt foarte bucuroasa si emotionata de noile carti.Abia astept sa le gasesc locuri in biblioteca.Iar dau vechiturile prin colturi.
Prima este Traieste in stil 80/20:

Am citit un sfert din ea si imi place.Am inceput deja sa-mi schimb modul de a gandi si implicit,modul de a actiona in toate aspectele vietii mele.Dintr-o persoana pesimista,care spunea mereu ca nu are noroc,nu este placuta de nimeni si alte prostii asemenea,am inceput sa vad lumea,nu in roz,dar in nuante mai vii,sa vad partile bune ale vietii mele,sa multumesc pentru ceea ce am si sa fructific talentele,aptitudinile mele.O sa revin cu o recenzie cand o termin.

O alta carte pe care abia astept sa o citesc este cartea Furiosii de David Moody.Am inteles ca este un thriller promitator.Sunt curioasa ca un copil mic,ce abia a primit o jucarie noua.

O carte care ar fi putut sa ma ajute foarte mult la bac este Ideea de natura,o istorie a gandirii cosmogonice europene.Imi aduce aminte de discutiile filosofice purtate cu profa de romana,scriitoarea Viorica Raduta anul trecut.Am mai citit carti asemanatoare,de exemplu Sacru si profan de Eliade.Chiar imi place acest gen.Abia astept sa o devorez.
O carte la fel de utila ca Traieste in stil 80/20,este Logica manipularii.Desi pare politica,din ce am frunzarit pana acum,am inteles ca este scrisa intr-un stil accesibil oricui.Incepe cu lucruri interesante extrase din cartea Arta razboiului de Shun tzu.A doua dupa aceasta pe lista.o am in format e-book.Cine o vrea sa ma anunte.
Vreau sa citesc cat mai multe astfel de carti utile pentru ca vreau sa invat lucruri care sa ma ajute in viitorul apropiat.Lucruri interesante,principii de viata.Inca nu am scapat de pesimism,dar lucrez cu perseverenta la asta.Scuzati calitatea pozelor,nu am aparat digital.Doar telefon.


Voi ce carti cititi?ce ati mai primit?
Va invit la o cana de ceai de menta;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai fost aici?Scrie 2 cuvinte.