Pagini

duminică, 23 septembrie 2012

Ramas-bun...[creatie calda]


Nu am crezut ca o sa ma urasti.


In prag de zi tu ma blestemi


Sa fac pacate de mult uitate


Invarti cutitu-n rana vindecata


Nu ma mai uit in umbra ta



Cand zgomotos,urandu-ma te-ndepartezi


Dar iar ma-nteapa inima


Nu stiu de ce,chiar nu ma enervez.



Si stau asa,cu ghimpi in piept


Ore in sir,incerc vorbele sa-mi indrept


Oare nu trebuia sa-i spun?


Si ce-as fi castigat?Comemorare postum?



De ce mi-e greu sa te vad cum pleci


Cand eu din suflet de mult te-am gonit?


De ce in suferinta optimismul mi-l ineci?


De ce el nu a mai venit?



M-am saturat sa sufar in tacere


Sa ma dezamagesti la nesfarsit


Am crezut ca nu merit de nu primesc,miere


Ci doar venin,amarnic indulcit...



Am crezut ca sunt usuratica,


Tu m-ai facut s-o cred,regret


Ca m-ai crescut de mica


Dar nu pot sa mai iert...



Raceala ta si palma data-n gluma


Cand ti-am facut un bine,adevarul ti-am spus


Ma face sa nu mai vreau sa mai privesc in urma


Sa nu iti mai explic nimic,tot a fost spus...



Ramai cu bine,sa fi chiar fericit


Nu iti urez eu rele fiindca nu m-ai iubit


Un singur lucru vreau:sa nu te mai intalnesc


Pe drumul vietii mele.



Incerc sa fiu fericita cu ciotul de suflet ramas


Poate voi fi iubita,incurajarile ma salta din rumegusul ars


Incerc sa nu mai tremur,cosmaruri sa nu mai visez


Sa imi ridic privirea,sa-mi inmoi buzele si sa-l imbratisez.


N-o sa-l iubesc ca pe tine,dar nici n-o sa-l tradez...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai fost aici?Scrie 2 cuvinte.