Pagini

luni, 24 septembrie 2012

Posta!

Azi la 8 dimineata am primit Never let me go de Kazuo Ishiguro.Am mai citit carti scrise de asiatici si m-a fermecat felul lor de a scrie.Aceasta este prima carte de acest autor pe care o voi citi si sunt foarte entuziasmata.Mai e si prima in engleza din biblioteca mea.Dupa Anna Karenina e a doua pe care o citesc in engleza.Nu ca nu as intelege,dar la biblioteca din liceu avea doar carti de copii in engleza si nici nu am avut timp sau rabdare sa le inteleg,aveam teme de facut,proiecte.
La 11 am primit nr 5 din Revista de povestiri.am castigat pe net 2 numere,dar cred ca al doilea vine mai tarziu.O sa o citesc azi.Poate termin si Furiosii.Am o stare de spirit proasta si mi-e somn.
Voi ce ati primit?
O zi frumoasa va doresc si chef de citit.;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai fost aici?Scrie 2 cuvinte.