Pagini

duminică, 4 noiembrie 2012

Carti noi

Imi iubesc toate cartile,in special pe cele primite.
Ce am primit in ultimele 4 saptamani?
Astea:

<-cartea care m-a schimbat.M-a facut sa devin optimista si sa-mi dezvolt aptitudinile.Multumesc studentie.ro!!!

<-de la acel schimb de mai jos.Sunt foarte mandra si fericita ca o am.


Am stat cu ea-n tipla mult timp,pana m-am decis sa-i rup "sigiliul";))


<-asta e de la un schimb.am inceput-o,dar nu am ajuns nici la jumatate.


Aseara am citit din ea,m-a uimit.E foarte buna!Imi place genul asta de poezii.Mix intre nou si vechi,traditionalism si modernism.

O carte buna pe care sper sa-mi fac timp s-o termin.







Un mesaj foarte dragut la care tine foarte mult si nu o sa-l arunc sau pierd niciodata.Imi plac mult mesajele de acest gen!Nu primesc prea des incurajari,felicitari,etc.

Cu gandul la zilele de primavara:






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai fost aici?Scrie 2 cuvinte.