Pagini

vineri, 16 noiembrie 2012

creatie noua!


Poezie de toamna

Era o zi ploioasa,un cer infasurat in stele
Intrand in librarie descoperisem mirosul de “acasa”
Acea voce din carti,ce-I simti chemarea-o data-n viata.
De mult timp am simtit cum vraja cartilor
M-a dus pe un taram necunoscut,ratacitor…

Sa simt cum ma pierd prin dune de nisip,fire
De timp rasfrante-ntr-o scanteie
Unde aud mereu cuvinte,curgand fara oprire
Ideile zboara pe-un covor de frunze rasfrante-ntr-o lactee.

De-atunci citesc mereu,inod timpul si-l fac liber,
Ating cartile,foile cu buricele degetelor,cu inima le citesc
As vrea bucuria mea,calatoriile;ce am descoperit sa zbier
Intregii lumi ce simt,cat si ce pot sa iubesc.

In librarie e liniste,noapte de stele albe
Ma plimb printer rafturi uitand de timpul trecator
Si vad ascunsa sub un raft,o usa de lemn wenge.
Pun man ape clanta,cu ochii tematori,pasesc usor

Rupturi de nori,salbatice furtune
Cazand praf de stele printre ele
Miros de timp alergand tropotitor
Si cad in frunze pe un taram uimitor.

Taramul unde am ajuns nedumerita
Era o padure cu pomi vorbitori,batrani si intelepti.
Frunzele lor dulci,coperti auri,erau carti,o suita
Asteptau frumos coapte,sa fie culese,citite,iubite.

Ma ridic pe varfuri,cer voie si culeg cateva
Ma asez jos,cu un zambet de copil fericit
Si citesc,citesc,timpul trece pe langa mine aievea,
Norii se inchid si se raspnandesc spre a deschid-un nou rasarit.

Am citit fara-ncetare,cu o sete nepotolita
Pentru prima oara-n viata mea m-am simtit fericita
Dupa multe ore trecute am adormit,
Zorile se grabeau sa ajunga si m-am trezit.

Sunt in camera mea,cu o carte pe piept
Totul a fost un frumos vis,s-a terminat
Simt o durere de cap,ce-I drept
Nu-mi vine sac red ca nu a fost adevarat…

Oftez cu greu si cartea o citesc.
Se lasa din nou lumina-n tacere
Taramul de vis,vreau sa-l regasesc
Si caut in pagini de carti acea minunata placere…

Doar citind gasesc taramul minunat,
Doar citind gasesc si pun in suflet tot ce-am cautat…
Doar citind uit de lacrimile reci,de durere,
Doar atunci simt ca viata si timpul curg ca o placere…

Tot ce-mi doresc sa stiu aflu din carti
Si multumesc tuturor celor ce m-au ajutat,
Apreciindu-mi vorbele umile si trimitandu-mi carti,
Vreau sa stiu,sa descopar,sa meditez sis a raspandesc tot ce-am aflat.

Doar citind reusesc sa ajung la esenta
Si inteleg mai bine viata in ansamblu,analizez viata din jur
Ma simt fericita cand citesc,trec peste,din jur,intreaga dementa
Apreciez doar ce e bun si valors.Ma bucur
Ca am gasit la fac sala de lectura si cea de periodice,maine o sa fiu acolo pentru 100 de minute,ce emotie,ce dulce experienta…



3 comentarii:

  1. Nastya,mi-a placut foarte mult ce ai scris.Am citit si apoi am recitit poezia ta .Din fiecare vers razbate iubirea ta pentru lectura si faptul ca te simti bine printre carti.E adevarat,unei persoane careea ii place sa citeasca,mirosul cartilor e cel mai frumos parfum.Cu drag,Angi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur.Multumesc!o seara placuta!

      Ștergere
    2. nu am castigat concursul pe care voiam sa-l castig.se pare ca nu prea am noroc.:(((

      Ștergere

Ai fost aici?Scrie 2 cuvinte.