Pagini

miercuri, 7 noiembrie 2012

Maillbox

De la biblioteca publica am luat:

De la Larisa-Oana am primit ieri:in concurs era doar Diabolicele,dar mi-a facut o surpriza si mi-a pus inca o carte.Ii multumesc mult!o imbratisez cu drag>:D<
 Stand pe bloguri si citind despre carti,am ars cartofii.Nu-i nimic fac altii;)))


Larisa-Oana mi-a scris un mesaj foarte dragut,pacat ca nu-l pot posta.M-a emotionat si m-a bucurat foarte tare!Multumesc!



Mi-a scris si pe prima pagina a cartii si m-am bucurat enorm.Ador cartile semnate,cu un gand frumos pe ele!
 De pe un alt blog am primit o crema si o oja prea frumoasa!Multumesc Marionnaud!
 Cam asta e nuanta.Mie imi place:D
Cam atat azi.
Voi ce ati mai primit?
O seara placuta!


2 comentarii:

  1. Deocamdata n-am mai primit nimic :o3. Dar urmeaza sa primesc o carte castigata pe un blog si un pachet de swag-uri, si cadoul facut de mine, pentru mine, pe care il primesc pe 23 -Gaudeamus, here I come- adica voi merge la targul de carte, si imi voi cumpara carti. Muuuuulte carti <3
    Felicitari pentru cartile primite (si nu numai pt carti) :)) Lectura placuta! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc!Eu ma duc pe 24:Xabia astept,si la mine e tot un cadou de la mine pentru mine.

      Ștergere

Ai fost aici?Scrie 2 cuvinte.