Pagini

joi, 14 februarie 2013

Ploaia=musique...

Pentru ca e urat afara,bate vantul de parca ar aduce aer rece de undeva unde ninge ca-n povesti,stau in casa,am facut focul si ascult muzica.
Am tendinta de a asculta melodia preferata de mii de ori in aceeasi luna fara sa ma satur.Ascult muzica noua,dar inima mea e tot la cateva melodii vechi,pe care o sa le pun si aici.
Pentru ca sunt de parere ca inainte de iubire esti prieten/a cu persoana respectiva si dupa aparitia sentimentului de iubire,devii cel mai bun prieten al acelei persoane,ador versurile urmatoarei melodii:
"I ain't no fool,i know money can't buy me love"--> imi place mult versul asta,sintetizeaza toata filosofia mea de viata:scopul vietii si a trai cu adevarat inseamna sa ai parte de iubire.
O alta melodie care imi place este 911-Wyclef jean mary j. blige.Sunt o nostalgica a unor vremuri apuse,cand lucrurile erau mai pure,mai bune,mai pretioase.Iubirea era autentica.
Imi place mult limba franceza asa ca ascult din cand in cand melodii vechi in franceza ca:
Melodia asta are versuri foarte frumoase.Relatiile nu sunt pe tot parcursul lor ca la inceput,oamenii gresesc si e greu sa revii la o stare initiala,la increderea,dedicarea,afectiunea de la inceput.
O melodie despre iubirea la distanta,despre oameni care se iubesc si comunica doar prin scrisori.Cel de pe front lupta sa supravietuiasca pentru a veni acasa,la ea,iar ea ii ridica moralul si il asteapta.

O alta melodie draga mie,nu din aceeasi sfera lingvistica precum primele doua de mai sus este Siempre me quiedara de Bebe.Imi place spaniola si italiana de aceea urmatoarea melodie va fi una in italiana:
O combinatie intre eleganta italiana si prozaica engleza:

O zi frumoasa sa aveti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai fost aici?Scrie 2 cuvinte.