Pagini

duminică, 17 martie 2013

Mini recenzie Vanatoare nocturna

Am inceput ieri sa citesc aceasta carte.

Nu m-am asteptat sa-mi placa dat fiind faptul ca era prima carte cu si despre vampiri pe care o citeam.Am zis sa-i dau o sansa si m-am trezit la 11 noaptea ca nu vroiam sa ma culc ca sa vad ce se intampla in continuare.Povestea incepe infatisand o fata de 22 ani pe jumatate vampir care ucide vinerea vampiri pentru a-si razbuna mama care fusese violata de unul si ii daduse ei nastere.Intr-o vineri ucide un vampir si setea de sange varsat o aduce si sambata la acel club unde il intalneste pe el,pe care vrea sa-l ucida,dar se trezeste curand lovita de el inainte sa-l injunghie si ajunge intr-o pestera in lanturi.El o interogheaza ca sa afle pentru cine lucreaza,o loveste si se lupta cu ea pentru un pariu:daca va castiga el,ea va face o echipa cu el si va omori ce vampiri ii da el voie,daca nu,o lasa sa plece.

Se pare ca eroina noastra,Cat ajunge intr-un fel sclava lui Bones.Inca de la inceput pluteau scantei in aer si ma asteptam sa se indragoseasca unul de altul.Ea impulsiva si curajoasa,el calculat,unori rece,puternic si seducator.O va antrena 5 saptamani si apoi vor iesi sa omoare un anume vampir.Cu greutate vor reusi.Apoi el o saruta in club,magia se dezlantuie.Curand vor incepe sa ia urma unui tip Henessey care face trafic de carne vie cu fete tinere,de varsta ei.Chiar ea urma sa ajunga marfa pentru ca cea mai noua si mai buna prietena de la colegiu vroia sa o vanda.O omoara,scapa impreuna cu Bonnes de cadavru.Afla ca Bones are anumite relatii si este un vampir platit sa ucida.

Tot mergand de- lungul firului,ajung la un alt tip care face trafic cu fete,subaltern al Hennessey.Bones apare la timp sa o salvveze de cel care vroia sa-si bata joc de ea,salveaza o alta fata,cu toate venele taiate si in lipsa de sange.Cat afla d eo prietena veche a lui Bones si devine un pic geloasa. Ajung sa faca dragoste impreuna si acele pagini sunt minunate,atat de erotice,atat de delicate.Nu e nimic vulga,scarbos acolo.Cat e tot mai implicata in vanatoarea clanului lui Hennessey si hotaraste sa se mute de acasa.Isi gaseste un apartament, si isi face un nou amic,pe Timiie,un baiat de varsta ei,dar timid pana la cer.Ce se va intampla cand Timmie si Bonnes se intalnesc?Iese scantei.

Ce nu mi-a placut pana acum e ca limbajul lui Cat se aseamana cu al unei pustoaice de 16-17 ani,impulsiva,razgaiata.In rest cartea mi se pare un roman politist foarte bun incarcat cu multe elemente legate de viata vampirilor,mai ales despre metabolism,puteri,sange,regenerare care creeaza o atmosfera de lume reala.Cand las cartea din mana imi pare rau ca lumea aia nu exista.Am innebunit un pic.Mai am 100pg si o termin.Sper sa nu ma dezamageasca pana la final.

2 comentarii:

  1. Foarte tare! Am citit şi eu această carte, mi-a plăcut mult. A fost plină de acţiune şi suspans. :D

    PS: Ai primit o leapşă! Mi-ar plăcea să văd şi răspunsurile tale, însă o completezi doar dacă vrei, nu vreau să îţi iau din timpul liber. :)
    http://www.mybookbasket.blogspot.ro/2013/03/leapsa-liebster-partea-ii-a.html

    RăspundețiȘtergere

Ai fost aici?Scrie 2 cuvinte.