Pagini

duminică, 26 mai 2013

Cand salbaticia intalneste civilizatia iese...AR Skag

Pe blogalinitiative se desfasoara un concurs ce are ca premii caietele inedite cu aplicatie AR Skag care pot fi cumparate de aici.

Caiete cu aplicatie AR Skag

Imi plac obiectele de papetarie in general,daca au si un aspect placut le indragesc si mai mult.
Caietele acestea prezinta spira metalica, coperta din carton, 2 subiecte, 7 modele disponibile, tip: dictando, 60 file, format A4.

Trebuie sa recunosc ca din toate cel mai mult imi place cel cu tigrul pe coperta.
Am eu ceva pentru animale fioroase,ce-mi inspira superioritate sau atitudine de lider.

Pe langa un aspect placut aceste caiete au o aplicatie prin care animalele de pe coperta prind viata sub ochii curiosi ai detinatorului.
Mai multe detalii aflati din video-ul urmator:


Eu cred ca merita o investitie.E deosebit si fara pereche pe piata papetariei.
Orice elev ar fi incantat de acest cadou,iar orele de curs nu ar mai trece atat de greu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai fost aici?Scrie 2 cuvinte.