Pagini

sâmbătă, 16 martie 2013

Rime pentru suflet 2

Am gasit fugind pe net cateva poezii care mai de care mai haioase,mai romantice,mai potrivite de citi dupa o zi lunga,inainte de bagat in pat si visat frumos.
<--mi se pare cea mai haioasa si mai jucausa poezie citita vreodata.






Desi imi plac si poeziile autorilor contemporani,tot cele vechi imi dau emotii deosebite.


Bieţii poeţi sunt rău înţeleşi în lumea aceasta. Poezia este luată de o uşurătate. Un adevăr în gura poetului este o poezie, un simţământ în inima lui este o poezie! Ei nu pot să spuie nici dorinţele lor, nici părerile lor.. tot este poezie la ei.

Voi cititi poezie?Daca nu,de ce?
Daca da,ce autori va plac?

O seara frumoasa in continuare!
Bisous:*

3 comentarii:

  1. Niste versuri foarte frumoase :) Eu citesc uneori poezie, pentru ca reuseste sa transmita sentimente, mai bine decat o face o carte in proza.

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut. Ai primit o leapsa de la mine http://fansvampirebooks.blogspot.ro/2013/03/leapsa-liebster.html

    RăspundețiȘtergere

Ai fost aici?Scrie 2 cuvinte.