Pagini

duminică, 26 mai 2013

Eu,Corigent la lb.romana,voi?


   Zilele trecute,adica joi si vineri am citit Declaratie de dragoste de George Sovu.Am dat verificare la filosofie si dupa 3 zile de invatat asiduu am luat primul 10 de pe semestrul asta.Am zis sa ma opresc un pic din tocit si sa revin la ocupatia de baza:cititul.

E a 3-a carte citita de acest autor,primele fiind Liceenii rock'n'roll si Liceenii in alerta si am ramas frumos impresionata de stilul lui si am decis sa-i caut toate cartile.


Am luat cartea de pe ColtulColectionarului.Are format de buzunar,158pagini.
Pentru cine nu a vazut filmul,il puteti viziona aici.Merita 90 minute din viata voastra.;)

— De data aceasta e grav. Nu glumesc şi nici nu exagerez. Te rog să mă crezi, bunicule. Şi numai dumneata eşti în stare să mă salvezi. — Ca de obicei.
— Să ştii că nu e ca de obicei. Altădată, mai treacă-meargă, le umflam eu aşa…, îmi plăcea să văd cum reacţionezi. Dar …”

O sa scriu despre aceasta carte dupa ce ies din sesiune,adica dupa 26 iunie.
Momentan ma relaxez citind Corigent la limba romana de Ion Minulescu.Imi pusesem de mult in gand sa o citesc si am reusit sa fac rost de ea.Pe Minulescu l-am "cunoscut" pe holurile bibliotecii judetene,in fiecare saptamana pe diverse panouri sunt expuse diverse poezii.Asa am citit eu o poezie care m-a uimit si am decis sa caut autorul asta.

Alte carti scrise de George Sovu gasiti aici.Am descoperit ca George Sovu a facut furori la vremea lui si a scris numeroase carti,dintre care unele chiar ecranizate si premiate:Liceenii,Extemporal la dirigentie,Declaratie de dragoste.Daca vreti sa aflati mai multe despre activitatea sa intrati aici.


In vara asta am de gand sa citesc cartile din imaginea de mai jos.Scuzati claritatea,telefonul meu e de vina.
Citesc despre adolescenti desi nu mai sunt o adolescenta pentru ca nu am facut-o la acea vreme si vreau sa recuperez tot ce am pierdut.Plus,imi place sa vad alte lumi,alte moduri de trai,etc.


Sa nu uit sa va  spun:miercuri,pe 29 mai apare impreuna cu Gazeta sporturilor cartea Suleyman Magnificul si sultana Hurrem aparuta la Editura Orizonturi.Pe site are pretul de 13 lei,dar cu transportul probabil se face de 20lei,iar cu ziarul se da la 15 lei.

Eu am facut economii si mi-o iau.

Voi ce ziceti?Merita sau nu?

 

Frescă sublimă a curţii otomane şi a unui imperiu de o incomparabilă putere, acest roman de dragoste şi de aventuri ne cufundă în inima civilizaţiei musulmane, a rafinamentelor şi cruzimilor ei. O carte nemaipomenita despre adevarata poveste a sultanului care a fascinat o lume intreagă si despre cea care l-a fermecat definitiv pe cel mai puternic om al timpurilor sale, singura care i-a influenţat deciziile politice şi militare.

Imi place coperta.Imi aduce aminte de 1001 nopti si farmecul arabesc.

Ce mai cititi?
Sa aveti o zi frumoasa,insorita,numai buna pentru citit!;)






Un comentariu:

  1. Mult succes la învăţat!:D
    Hmm,nu ştiu dacă îmi voi cumpăra "Suleyman Magnificul şi sultana Hurrem",dar cred că mamei mele i-ar plăcea la nebunie :)).

    RăspundețiȘtergere

Ai fost aici?Scrie 2 cuvinte.