Pagini

joi, 18 iulie 2013

Inferior eu,superiori ceilalti

Multe persoane din ziua de azi au o problema cu increderea in sine, printre care si eu.
Poate ca scoala ne-a impus unele standarde si cei care nu le-au putut atinge au inceput sa creada ca nu au calitatile necesare,poate societatea care se afla in plin progres informatic si aptitudinile trebuie sa apara peste noapte in CV pentru a avea sanse la un job ca in ziua precedenta.Nu stim care e cauza complexului de inferioritate simtit de acesti oameni.Nu putem spune ca este un defect pentru ca as zice ca un defect il reprezinta un lucru care face rau celorlalti.

A te crede inferior nu face rau nimanui,doar tie pentru ca renunti la visele tale si nu-ti atingi obiectivele spunand de la inceput ca nu poti,ca vor fi mereu altii mai buni decat tine.
A te crede inferior  iti stopeaza dezvoltarea si autosugestionandu-ti ca nu esti destul de bun iti vei diminua si actualele aptitudini.

De cand eram mica am simtit ca imi lipseste ceva,ca nu o sa fiu niciodata ca ceilalti.Cand am crescut mi-am dat seama ca a fi diferit nu inseamna ceva rau si ca ceilalti nu imi vad asa-zisele defecte.Am inceput sa ma intreb unde e problema.Am gasit-o: era bine ascunsa sub straturile constiintei in capul meu.

Recent am citit un articol despre complexele de inferioritate si superioritate chiar aici.Am inteles mai bine ce inseamna aceste complexe,cum afecteaza viata detinatorului si acum incerc sa scap de ele pentru a nu-mi periclita viitorul.Vreau sa devin cineva si daca nu o sa scap de temeri si complexul de inferioritate s-ar putea sa renunt exact inainte sa devin ce mi-am dorit.O sa lupt din rasputeri cu mine sa ma schimb pentru ca e spre binele meu si am sperante mari pentru viitor.

Daca vrei și tu să primești acces la articole și resurse de genul celui despre care am scris eu astăzi, încă te mai poți abona gratuit la TheHunger.ro aici.

6 comentarii:

  1. Buna,nu stiu exact ce inseamna asta.Sa-ti adaug blogul in lista de bloguri urmarite sau cum?

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, exact. :) nici eu nu eram familiarizata cu termenii pana de curand, so.. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Gata si eu :) poti sa te uiti, daca vrei, pe blogul meu si sa imi spui ce parere ai?

    RăspundețiȘtergere
  4. M-am uitat deja.Imi place.E structurat frumos si imi place ca ai destul de multe recenzii.Eu mai scriu pareri personale aici:http://paunaoana.wordpress.com
    Merci mult pentru blogroll:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Iti multumesc si eu pentru blogroll :) :*

    RăspundețiȘtergere

Ai fost aici?Scrie 2 cuvinte.