Pagini

miercuri, 26 iunie 2013

Libertate!

Dupa o luna plina de suisuri si coborasuri,sunt in sfarsit libera!
Atat de libera ca nu stiu ce sa fac cu timpul meu liber.Am multe carti de citit,dar sunt asa fericita ca nu ma pot hotari asupra uneia singure.

Ultima luna  a fost perioada sesiunii.Am avut 7 examene pe care le-am luat cu exceptia unuia pe care sigur il iau in toamna.Am inceput cu 9 si 10,continuand cu 5,7,4 si revenind in forta cu 9 si 10.Cred ca reprezentate pe axa ar forma o sinusoida,daca imi amintesc eu bine.Am invatat,am descoperit o metoda noua de invatat si am reusit dupa mii de ani lumina,sa stau calma.Faze de rau din capul pieptului au precedat fiecare examen si mi s-au inmuiat picioarele azi cand am vazut 10 in carnet.Ca in filme,mi-am apropiat carnetul mai bine de ochi.

Imi place facultatea.Am prieteni mai buni si mai multi decat in liceu.Aici toti m-au acceptat asa cum sunt,ma considera desteapta,ambitioasa si amuzanta.Ma bucur mult ca am reusit sa-i cuceresc cu personalitatea mea.In liceu nu am fost prea placuta.Mai mult eram o paria pentru ei,dar am citit destul despre dezvoltare personala si am decis sa ma schimb.Incepand cu stilul vestimentar si lucrand cu psihicul meu.Am devenit mai curajoasa si imi merge bine acum.Multumesc blogosferei intregi pentru cartile minunate ce mi-au ajuns in camera si promit sa le citesc vara asta pe toate.Am incercat sa-mi gasesc de lucru,dar nimeni nu angajeaza studenti doar pentru 3 luni.Fara bani,dar cu timp destul si carti care ma asteapta.

O sa fie bine!
Sunt optimista.Daca iau in toamna 5 sau 6 la mate,ceea ce sigur se va intampla,o sa-mi iasa media 8.64 pe anul asta si am sanse la bursa de merit.Oricum nu o sa mai fac prostia sa nu bag actele pentru bursa sociala.

Ca iau de merit sau nu,nu mai astept sa vad lista finala a bursierilor si bag de sociala.Am mare nevoie de bani si doar eu stiu cum economisesc: banii de bilete,banii de un pateu sau un ness,hainele cum le combin sa nu para vechi si ieftine.E o lupta CONTINUA,,dar daca incep si eu sa disper o sa o ia si pe mama nebunia si o sa ne certam ca chiorii fara sa rezolvam nimic.
Ce voiam sa zic?

Cele 2 sesiuni nu m-au speriat asa de tare.Am invatat mai mult in iarna,dar asta pentru ca am stat numai in casa,cu spatele la soba sau pe covor si pentru ca nu aveam probleme de natura financiara care sa ma faca sa nu ma pot concentra.Ma infurie faptul ca nu pot sa-i ajut cu nimic pe ai mei,ca nu pot sa aduc niciun ban in casa.Sunt zile cand daca vad ca s-a golit frigiderul si mi-e foame imi fac un ceai de menta si ma culc.Am intrat si in depresie de 2-3 luni pentru ca am pierdut bursa de pe semestrul 1 din cauza lipsei de fonduri.Cu 9.28 eram a 10-a din 120 insi si a dat numai primilor 7.Am crezut ca e ceva gresit la lista aia,am mers de mii de ori sa o verific.Am avut zile cand mergeam pe strada si era sa ma buseasca masinile de mai multe ori.Nu-mi vine sa cred ca la asemenea medie am pierdut bursa.Nu am vrut sa accept,nu am putut.E a 2-a oara cand mi se intampla ceva de genul asta.In liceu am luat bursa de la Dinu Patriciu 3 ani jumatate.Pe semestrul al 2-lea clasa a 12-a,am aflat ca nu mai da burse.Lumea mi s-a prabusit.Un semestru am mancat o lipie de 1 leu in fiecare zi.Eu si colega mea de banca imparteam o lipie.A fost groaznic sa-mi pierd unica sursa de venit si sa ajung iar sa trag de crunta saracie.Sper ca anul viitor sa iau bursa,ori sociala,ori de merit.Nu mai suport sa stau fara bani.Am avut si o cadere nervoasa in sesiunea de vara pentru ca tata nu intelegea ca am de invatat si facea galagie afara si nu puteam invata.Ii ziceam ca am nevoie de liniste sa invat si nu intelegea.De aia am luat acele note mici.Mama isi pune toata baza in mine si imi spune de 1000 ori pe zi ce datorii avem si cum impartim banii si cand platesc rata la banca,parca mi se rupe o parte din  suflet: acei 120 lei puteau fi bani de mancare.Fara sa vrea ma face sa tin in spate grijile familiei si sa nu dorm noaptea de grija.De probleme parca am si imbatranit.?Sunt mult prea serioasa pentru varsta mea si prea trista.Singura mea bucurie o reprezinta cartile.Am reusit sa-mi fac o biblioteca frumoasa si sunt mandra de ea.

Facultatea nu e asa grea cum zic unii.Am invatat in sesiune,aproximativ in 3 zile cam 30 pagini si nu a fost ceva extraordinar de greu.Totul e posibil daca vrei si cum eu nu vreau note de 5 stau si-mi pierd tineretea invatand.Ma bucur ca am invatat atatea anul asta si mai ales pentru cat m-am schimbat.

Acum am timp liber si sincer nici nu stiu ce sa fac cu el.Atatea carti de citit,atatea lucruri de facut ca nu stiu cu ce sa incep.


Cam atat despre mine.

Voi ce ati facut?
Cum ati terminat scoala/facultatea?
De ce lucruri sunteti mandri anul asta?
Care sunt cele mai mari realizari?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai fost aici?Scrie 2 cuvinte.