Pagini

marți, 6 mai 2014

Tocmai.ro

Imediat dupa ce am terminat facultatea am inceput sa imi pun bazele unei afaceri. Am decis ca cea mai bna alegere si cea mai profitabila ar fi sa imi deschid un magazin de masini unelte. Imediat dupa ce m-am ocupat de toate actele nesare am inceput sa ma interezes si sa intreb in stanga si in dreapta cam care sunt nevoile oamenilor. Nu aveam nici o idee nici despre preturile masinilor unelte care se gasesc acum pe poata asa ca am intrat pe tocmai.ro sa imi fac unele calcule. Acolo am gasit tot ceea ce cautam. Am dat comanda de cateva colete cu bormasini, polizoare unghiulare, picamare pentru a-mi aproviziona viitorul magazin. Am deceis ca pentru inceput sa nu bag un adaos prea mare pentru a-mi atrage cilenti. Imediat ce magazinul a fost deschis am fost surprins sa vad cati aumparatori au fost interesati de marfamea asa ca am intrat pe tocmai.ro si am mai facut comanda de cateva piese si masini unelte pentru a-mi completa stocurile.
Va recomand locuri de munca Botosani si locuri de munca Braila.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai fost aici?Scrie 2 cuvinte.