Pagini

marți, 20 mai 2014

Noriel

Piesele lego au fost intotdeauna jocurile mele preferate. Eu ma jucam mult in copilarie si cu prietenii   care si acum mai sunt cei mai buni amici ai mei dupa multi ani. Cele lego city sunt mereu preferatele mele fiindca sunt tot felul de figurine de asamblat si alte chestii interesante. Imi plac astfel de jocuri   si mereu incerc sa ii invat si pe copiii mei sa se joace ina cest mod. DIn pacate, ei sunt mai mult cu   tehnologia,ceea ce nu este deloc bine. Mai bine iei un lego city si te joci impreuna cu amicii decat sa stai   cu ochii in fata calculatorului. Aceste jocuri sunt speciale si multi am crescut cu ele. Mie mi-au placut   dintotdeauna si am preferat oricand lego-urile in defavoarea altor jucarii urate. Am vazut pe site-ul celor de la noriel multe jucarii foarte frumoase. Imi place ce au acesti oameni aici si chiar este ceva frumos pentru cei mici. Ei merita mereu ce este mai bun. Sper sa ii placa si baiatului meu jucariile monster high   fiindca din astea vreau sa ii cumpar de ziua sa. El cica vrea o tableta noua insa nici nu se pune problema.   Pe cea care a stricat-o acum nu stiu cum a reusit aceasta performanta dar alta tableta eu nu ii mai iau. Sa se joace cu ce are. Oricum mai bine ii iau jucarii frumoase decat tehnologie. Isi strica ochii de mic si nu este bine deloc. Nici eu nu aveam calculator cand eram de varsta sa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai fost aici?Scrie 2 cuvinte.