Pagini

sâmbătă, 27 octombrie 2012

Impresii azi

Nu am mai postat si o vreme si in fiecare seara am zis ca scriu,dar nu am putut.Prea multa oboseala.Am deja o luna de facultate si ma simt stoarsa de energie.Nu am avut timp sa citesc,am fost prea ocupata sa pierd timpul pe drumuri,sa platesc facturi si sa fac de mancare.Cine a mancat?asta-i alta poveste.Am slabit o tona pentru ca mama si-a luat job si nu pot sa mananc singura.Am trecut prin mai multe faze,acum vreau sa fac in asa fel sa nu ma doboare facultatea din prima,sa-mi iau frumos examenele ca nu am bani de dat spaga sau de platit pentru reexaminare si sa continui sa citesc.Am la psihologia educatiei bibliografie de vreo 50 de carti.Numai carti noi.Proful asta are impresia ca eu as putea citi 50 de carti care costa probabil 40 lei una?Wrong!Luni ma duc la biblioteca din fac sa-mi fac permis,joi am primit carnetele.Abia astept sa vad ce e pe acolo,atmosfera,carti,oameni.:D
Marti am verificare,deci maine invat.Am carti primite,de care sunt foarte mandra,dar sunt inc ain tipla si asta ma nemultumeste.Chiar nu mai am timp sa citesc?E groaznic sa vezi ca pui pe ultimul loc pe lista To Do dintr-o zi si te trezesti ca dormi cu cartea pe noptiera,avansand doar cu 2-3 pagini.Am vrut sa pun poze cu ce am primit joi,dar telefonul meu nu tine cu mine si nu le pot pune.O sa incerc sa-l "Reglez cu ciocanelu",poate il fac sa ma ajute.
De pe 15 august,viata mea s-a schimbat.Atunci am descoperit concursurile cu premii carti si blogurile astea minunate,carora le multumesc pentru premii.Daca nu castigam,nu aveam eu carti noi.Un prim obiectiv pe care mi-l propun pana pe ziua mea e sa imi cumpar primul volum din Cele 50 de vicii ale lui Grey.Sper sa reusesc.Pana pe 7 ian nu mai e mult.Am verificare la franceza de ziua mea.Raftul meu e bucuros sa aiba atatea carti bune pe el.O sa pun poze cand o sa pot.Cam atat pentru seara asta.Multumesc daca ati citit ce am scris aici.Ma duc sa pun o pizza in cuptor.
O seara placuta si spor la lectura!

4 comentarii:

  1. Hmm. ai talente de pizzer? :)

    Dupa materia care o faci deduc ca esti la stiintele educatiei... asa-i?
    Daca dupa o luna ti se pare ca esti stoarsa de energie, stai sa vezi dupa un semestru :))
    Spor la citit si intelepciune in stabilirea priorotatilor iti doresc. nu uita sa te hranesti totusi

    A ajuns la tine premiul?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aaaa,nu am talente de pizzer.in ultima perioada m-am cam apucat de gatit.ma gandesc de ce mi-ar fi pofta,caut reteta pe net si incerc;)))
      NU!sunt la contabilitate,dar am ales sa fac optionalul de Psihologia educatiei.
      Multumesc pt sfaturi!
      Nu a ajuns premiul!Il astept cuminte:D

      Ștergere
    2. Psihologia educatiei am avut si eu materie in anul 1. parca si 2 :) nu mai retin :))
      o sa iti prinda bine oricum.

      ma duc sa vad de ce nu a ajuns, sau dece nu a plecat

      Ștergere
    3. A ajuns colierul.Imi place la nebunie!!!!nu trebuia sa iei un plic atat de scump pentru un pachetel;)a ajuns de pe 25,dar nu m-a anuntat nimeni si azi mi-am luat inima in dinti,m-am dus si am intrebat:DMultumesc mult!!!!

      Ștergere

Ai fost aici?Scrie 2 cuvinte.