Pagini

duminică, 28 octombrie 2012

Life in pictures Ramas-bun



Nu am crezut ca o sa ma urasti.


In prag de zi tu ma blestemi



Sa fac pacate de mult uitate



Invarti cutitu-n rana vindecata



Nu ma mai uit in umbra ta

Cand zgomotos,urandu-ma te-ndepartezi

Dar iar ma-nteapa inima

Nu stiu de ce,chiar nu ma enervez.


Si stau asa,cu ghimpi in piept

Ore in sir,incerc vorbele sa-mi indrept

Oare nu trebuia sa-i spun?

Si ce-as fi castigat?Comemorare postum?


De ce mi-e greu sa te vad cum pleci

Cand eu din suflet de mult te-am gonit?

De ce in suferinta optimismul mi-l ineci?

De ce el nu a mai venit?


M-am saturat sa sufar in tacere

Sa ma dezamagesti la nesfarsit

Am crezut ca nu merit de nu primesc,miere

Ci doar venin,amarnic indulcit...


Am crezut ca sunt usuratica,

Tu m-ai facut s-o cred,regret

Ca m-ai crescut de mica

Dar nu pot sa mai iert...


Raceala ta si palma data-n gluma

Cand ti-am facut un bine,adevarul ti-am spus

Ma face sa nu mai vreau sa mai privesc in urma

Sa nu iti mai explic nimic,tot a fost spus...


Ramai cu bine,sa fi chiar fericit

Nu iti urez eu rele fiindca nu m-ai iubit

Un singur lucru vreau:sa nu te mai intalnesc

Pe drumul vietii mele.


Incerc sa fiu fericita cu ciotul de suflet ramas

Poate voi fi iubita,incurajarile ma salta din rumegusul ars

Incerc sa nu mai tremur,cosmaruri sa nu mai visez

Sa imi ridic privirea,sa-mi inmoi buzele si sa-l imbratisez.

N-o sa-l iubesc ca pe tine,dar nici n-o sa-l tradez...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai fost aici?Scrie 2 cuvinte.