Pagini

marți, 11 iunie 2013

Mailbox

Azi la nici 9 dimineata tati mi-a adus 4 coletele frumoase.
Mi-am inceput ziua bine,dar nu am continuat-o la fel.Temerile mele si ale grupei mele s-au adeverit si profa de birotica a pus numai note mici.Nu a lasat pe nimeni dar a dat maxim 8.A fost si un 9,dar nu-l pun la socoteala pentru ca tipa,prietena de-a mea,a copiat in nestire de pe foile de pe care cica invatase.Nu e prima oara cand face asa si m-am enervat atat de tare ca m-a durut capul 3 ore.Eu am invatat 8 cursuri ca sa mi se incurce toate in cap si sa iau un amarat de 7 si ea a copiat si a luat cea mai mare nota din clasa.Ma dispera situatia asta.Ori nu invata,ori invata 3 sferturi si ia cat mine sau chiar mai mult.Eu nu copiez pentru ca mi-e frica.Sunt fricoasa de fel si mai bine iau pe corect,dar ma gandesc ca astea o sa faca asa si mai tarziu si pentru ca sunt fraiera si mi-e frica,o sa pierd multe sanse.


Am castigat Only the innocent la un giveaway international si restul,3 coletele,le-am primit de pe un site de carti crestine,Rhema parca.Eu am crezut ca o sa vina din America si astea,dar se pare ca au sediul in Bucuresti.M-am inscris la un curs prin corespondenta,de la Solascriptura.Nu sunt de religia lor,dar voiam sa am material nou de citit si sunt curioasa cum vad ei lucrurile.Acum trebuie sa trimit o data la 2 saptamani raspunsul la cateva intrebari grila.Cica la sfarsit as primi o diploma.Nu am mai facut niciun curs prin corespondenta si sunt chiar incantata.Azi sarbatoresc ca am mai taiat un examen de pe lista si vreau sa termin  "Ah,acesti adolescenti" de Iuliu Ratiu,o carte pe cat de usor de citit pe atat de simpatica,despre iubirea unui baiat Serban si toate evenimentele care au loc in viata lui,preponderent cu scoala.Daca ati citit Liceenii,sigur v-ar placea.Pe langa cartea asta mai am de terminat "Corigent la limba romana" de Ion Minulescu.Am inceput-o inainte de 23 mai si am lasat-o din mana pentru a ma dedica total invatarii pentru examene.Mai am 3 si scap.Ma uit si la Lost,am ajuns la sezonul 5 din 6 in total,dar am sistat si vizionarea lui din cauza sesiunii.Sper sa treaca repede si sa fie totul bine.Mai sunt doar 15 zile de stres.Pe 26 iunie sunt oficial libera!
Ma duc sa-mi fac un sandwich si bag nasul in carti.

Voi ce ati mai primit?

O zi frumoasa sa aveti si spor la citit!
:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai fost aici?Scrie 2 cuvinte.