Pagini

marți, 2 iulie 2013

Mailbox!!!

Azi sunt bucuroasa pentru ca tocmai m-am intors de la posta si mi-a venit curentul dupa 5 ore de stat ca-n salbaticie.
Am luat 2 coletele,unul intern si unul extern.

In cel intern am primit de la Editura Herald 2 carti pe care mi le doream: India antica si civilizatia indiana si Despre natura umana. Colectionez cartille de la aceasta editura si sper sa devin mai linistita sufleteste pentru a le citi.Sunt ca niste tratate de istorie,religie,traditii si obiceiuri,scrieri antice si necesita atentie sporita.


Deocamdata citesc a 2-a carte din seria Vampiriii sudului, Moartea la Dallas.Nu credeam ca o sa-mi placa seria asta si uite ca nu pot sa ma mai despart de ea. 
Ieri am citit prima carte si azi cred ca o citesc pe a 2-a complet.

In coletul extern am gasit o carte foarte draguta si interesanta numita A wandering warrior de Harry E.Gilleland Jr. Autorul mi-a pus si un biletel. Ador semnele astea de interactiune cu cititorii si le pastrez cu sfintenie.Am mai multe.

Cateva cuvinte despre carte:

In twelfth-century England, a commoner and itinerant soldier, Thomas Beaumont, travels to avenge the cruel slaughter of his older brother while a captive after a battle lost. Along the way, he encounters a band of Travelers and falls in love with the dark beauty, Emalda, the leader's daughter. In his future wanderings, he finds many adventures involving battles, the rescue of two young ladies of nobility, the search for his lost love, trials of honor by combat, tragedy, new love, and encounters with knights and royalty. A Wandering Warrior is an action-adventure, historical fiction novel that will entertain readers from mid-teens to age ninety.


Thank you Harry for this great book. I can't wait to read it! 
I'll post here a review and also on Goodreads and thanks for the note: 
I love this kind of things.






Si poza de gruuup:



Revin cu recenzia primei carti din Vampirii sudului si a cartii Sub aceeasi stea.

Aaa.urmaresc si serialul True blood. Cu cititul sunt mult mai departe si imi plac mai mult cartile, dar am terminat Lost si nu stiu la ce sa ma mai uit.
Vara asta ma omoara. Zilele trec cu incetinitorul.

Voi ce mai faceti? Ce mai cititi? Ce ati mai primit saptamana asta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai fost aici?Scrie 2 cuvinte.