Pagini

luni, 26 mai 2014

Lectura!




Citesc ca sa nu aud discutiile stupide din autobuz,ca sa uit de grijile cotidiene,ca sa ma relaxez.Citesc ca sa evadez intr-o lume noua,necunoscuta,unde orice se poate intampla,unde traiesc,iubesc si plang odata cu personajul principal.Citesc pentru a invata mai multe despre orice legat de viata asta.Citesc ca sa descopar alte culturi,ca sa imi inving temerile,sa-mi valorific,descopar,cunosc aptitudinile.Incerc sa invat singura tot ceea ce nu pot invata la scoala,sa ma perfectionez pe orice plan.

Am invatat acum ceva timp ca bunurile materiale sunt efemere,nu dureaza in timp si vreau sa am bunuri spirituale,pe care sa le pot darui si altora fara sa le pierd.Vreau sa las lumii ceva,o carte,doua file intr-un jurnal cu foi galbene,o poezie,o bratara handmade,un petec de lume creata.O amintire,un gand bun.
Citesc carti,cumpar carti,ador cartile.Le miros paginile parfumate de povesti,le ating,le iubesc,le ingrijesc,am mare grija de ele.Ele sunt copiii mei!

Am inceput sa citesc din curiozitate,am continuat din entuziasm,am mers mai departe patrunsa de magia cartilor,fictiunii,apoi am descoperit poezia,la final m-a vrajit dramaturgia,ador teatrul ridicolului:Eugen Ionescu.

Datorita profesorilor buni,competenti,pasionati,vrajiti de meseria lor,am inteles ce vor sa spuna autorii in cartile lor.Am aflat lucruri picante despre viata lor privata si asta m-a incurajat sa ma duc acasa sa citesc mai mult,sa caut,sa descopar.Setea de cunoastere m-a facut sa ma duc la biblioteca,sa intreb,sa caut,sa cumpar,sa ma bucur,sa zambesc personajelor unei carti.Stiu,par nebuna,dar e nebunia mea si cred ca e mai bine sa iubesti o carte decat un drog,un viciu,decat sa mori in ignoranta.Prefer sa stiu multe si sa sufar ca nu pot schimba lumea sau natura umana decat sa traiesc fericita,sa ma lafai in prostie,incompetenta,mandrie,indiferenta/ignoranta.

Am evoluat de fiecare data cand am fost laudata,voind sa fiu mai buna,sa uimesc mai multe persoane,sa castig,sa ajung,sa devin,sa FIU!M-am baricadat in carapace de fiecare data cand mi s-a spus:nu poti,nu o sa faci niciodata,nu o sa ai,nu o sa devi.Cand auzi asta de mai multe ori incepi sa o crezi si sa nu mai depui efort sa faci ceva.Stai in viata ta mizera,trist,jelind ca zeii nu iti dau nicio sansa.Dar ai mai incercat?Cand o sa-ti iei inima-n dinti?Daca Eminescu renunta de fiecare data cand a fost refuzat,cand nu avea ce sa manance,cand nu a fost inteles mai aveam noi azi curentul romantismului in Romania?Mai eram cine suntem?Orice succes a fost obtinut cu eforturi,orice sut in fund e un pas inainte,o vorba care m-a traumatizat si acum cred ca chiar functioneaza.
E important sa faci ceva,orice sa-ti depasesti conditia,sa devi ceea ce visezi sa fii.
Cieste daca vrei sa nu fi un Nimeni,ci un Cineva!
Citeste orice,citeste oricand,citeste oriunde,citeste si vorbeste despre carti cu oricine!

Nu toata lumea e ignoranta!Oamenii destepti nu-s in cluburi sau la meci.Ii zaresti pe dupa paravane la biblioteca sau sala de lectura.Oamenii merita o sansa si invataceii o lectie.Spune ca vrei sa inveti si ti se va preda.
Succes in dezvoltarea personala!

Pentru cei a caror pasiune o reprezinta lectura, recomand cu caldura si entuziasm urmatorul anticariat online.T rebuie sa recunosc ca am gasit aici cateva carti bune pe care sper sa le pot achizitiona in cel mai scurt timp pentru ca mor de curiozitate. Preturile sunt accesibile chiar si pentru buzunarul studentului. Buzunar mai mereu gol si gaurit, dar asta e alta poveste. Azi vorbim despre vise, sperante,toate inchise frumos in carti, asezate cu grija pe rafturile virtuale sau nu ale anticariatelor si magazinelor de toate marimile si felurile.
Pe caldura asta nimeni nu vrea sa iasa din casa unde este racoare si bine, asa ca ne putem orienta de carti accesand un anticariat online. Mai usor, mai repede, mai bine. In cateva secunde comanda este trimisa si analizata, iar cartile apar cuminti in noua casa prin posta sau curier, dupa preferinte.
Coltul Colectionarului este locul ideal pentru a achizitiona carti in stare buna si foarte buna la preturi de la foarte bune in sus!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai fost aici?Scrie 2 cuvinte.