Pagini

marți, 4 decembrie 2012

Love this T-shirt!

Vin sarbatorile.Toata lumea se gandeste la zapada,cozonaci si colindatori.Pe langa astea arhicunoscute,eu ma gandesc la cadouri.Ne aflam in luna cadourilor si este foarte important sa "nimerim"cadoul potrivit pentru persoana iubita.Aceasta se asteapta la ceva care sa o dea pe spate,desi nici ea nu are idee ce si-ar dori si nu o sa te ierte atat de usor daca o dai in bara.De curand am gasit un site,acesta unde se gasesc idei de cadouri personalizate,la preturi accesibile,numai bune de facut cadou iubitei/iubitului.
Mi-au atras atentia tricourile din categoria Funny,in special acesta.
tricouri personalizate Love
Tricoul este disponibil si pe culorile negru si rosu.
Arata poate mai bine decat cel alb.


Mi se pare cadoul perfect pentru iubita dumneavoastra.Eu una,as fi bucuroasa si mai mult decat incantata sa primesc un astfel de cadou.Sunt o adepta a cadourilor de 3 feluri:carti,haine sau bijuterii.Cu aceste 3 indicatii,nu ai cum sa dai gres.Cred ca orice femeie adora hainele si colectioneaza cat mai multe lucruri frumoase in casa sa,mai ales in sifonier.Dintotdeauna mi-au placut tricourile albe,cu mesaj pe ele.Imi plac lucrurile amuzante scrise pe ele.Creeaza purtatorului impresia ca este unic si ca ceea ce poarta in acea zi il reprezinta si ii ajuta astfel de pceilalti sa-l cunoasca dinainte de a intra in vorba cu el.
Mesajul este si el un adevar valabil pentru 60%dintre fete:fetele iubesc pantofii,le place sa arate bine si cu un baiat tatuat langa ele,se vor simti atragatoare si in siguranta.Fetele colectioneaza lucruri frumoase si au tendinta de a face acest lucru si in cazul barbatilor cu care incep o relatie.Nu zic,fiecare are gusturile ei,dar sunt destule care viseaza sa aiba langa ele un barbat inteligent,amuzant,protector si tatuat.un fel de baiat rau care o iubeste.Un tip care sa inspire frica celor din jur,iar cu ea,acasa sa se poarte minunat.Femeile nu vor putea fi niciodata intelese.Asta este un lucru clar,irevocabil.
Oricum,ziceam de acest tricou: imi place si pretul,la doar 40 lei cum sa nu-l iei acasa?

Va invit sa-l achizitionati de pe siteul http://egluma.ro unde se mai gasesc si alte tricouri personalizate.
Daca nu v-am convins,ascultati asta:


Un comentariu:

  1. iiiii <3 Imi place pe negru, dar si pe alb e dragut. Pe rosu.. nu :D Nu ma omor dupa culoarea asta :D

    RăspundețiȘtergere

Ai fost aici?Scrie 2 cuvinte.