Pagini

sâmbătă, 15 iunie 2013

Stresiune!

Am avut o zi infernala.Sunt numai cifre in capul meu,matrici si vectori.Operatori,Gauss si Jacobi.


Am examen luni la mate si abia azi m-am apucat sa invat.Nu mai am nicio motivatie si simt o lene groaznica in mine.
Am facut pauze dese azi,caci ziua nu prea pot sa invat,dar de la 5 pana la 11 am facut numai aplicatii si acum simt ca le incurc pe toate.Mai am jumatate de materie pentru maine si 3 pagini de teorie.De obicei invat din timp,dar acum nu stiu ce e cu mine.Sper sa nu mai iau vreun 5 ca ma da mama afara din casa.Glumesc!Dupa note de 9 si 10,la o materie grea am luat 5.Nivelul grupei a fost slab,dar mama nu vrea sa auda de 5.I se pare anormal sa vin eu cu 5 acasa.Sper la mate sa scot macar un 7.Oricum la bursa nu mai sper,dar macar pentru orgoliul meu sa nu mai iau 5.Abia astept sa se termine si sesiunea.Mai am pe 17,21 si 27 si scap.Apoi vreau sa ma angajez.Sper sa gasesc ceva pentru ca ai mei sunt disperati:nu mai stiu cum sa faca fata cheltuielilor.Tragem si de mancare.Ce sa cumperi din 100 lei sa ai ce manca 2 saptamani?
Si eu,cu sesiunea asta,mananc ca o sparta.Cred ca creierul meu consuma mai mult decat corpul.
Azi am iesit la masa,afara.Mama nu suporta sa ma stie in casa.Camera mea e si in semiintuneric si are o oroare de asta.Mie imi place.mi se pare intim si primitor.


Mi-am umplut patul de foi si foicele.
App,a inlorit teiul.Teiul meu,teiul lui Eminescu.Stia el ceva: miroase divin.Sub umbra lui si in asa parfum visele iau fiinta sub lumina ochilor larg deschisi.Am un tei falnic in curte,dar a crescut si atarna peste drum.Radacinile lui au daramat o camera mai veche a casei,dar eu ma opun taierii lui.Cred ca ma urc in el daca il taie sa-i impiedic.Are 50 ani si e superb.I-am facut o poza azi.
Seamana cu pomul vietii din orice film sau celebrul salcam la morometilor.E o emblema a familiei mele si vreau sa-l prinda si copiii mei.Nu am cum sa ma departez de el destull sa-l prind pe tot.Va trimit o crenguta inflorita.


Cam atat pentru azi ca mor de somn.Maine tre' sa invat restul.Mi-e groaza luni!

Noapte buna si spor la citit sau invatat!;):*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai fost aici?Scrie 2 cuvinte.